Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، اسماعیل زارعی‌کوشا در یادواره شهدای روحانی رمضان استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ سابق غرب کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام اظهار داشت: شهدای کردستان به ویژه جامعه روحانیت در زمان حیات در راستای اعتلای نظام و دفاع از دین مبارک اسلام مجاهدت و جانفشانی زیادی کرده و شهادت این عزیزان نیز به حقانیت جمهوری اسلامی ایران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شهادت روحانیون سند ماندگاری بر تزویر و ریاکاری دشمنان نظام و مردم است گفت: بدخواهان همواره سعی کرده که با تمسک به اختلافات مذهبی و برجسته کردن تفرقه‌ و فتنه‌انگیزی مردم را در مقابل هم قرار دهند اما وقتی روشنگری علمای بزرگواری  همچون شهید ماموستا شیخ‌الاسلام و برهان عالی مانع رسیدن آنان به اهداف شومشان شدند.

استاندار کردستان با بیان اینکه روحانیون شیعه و سنی پرچم وحدت را بالا برده‌اند، تصریح کرد: وقتی مقبولیت، محبوبیت و نفوذ کلام علمای دینی نزد آحاد مردم مانع بزرگ رسیدن دشمنان، سرسپردگان و مزدوران ضدانقلاب به اهداف پلیدشان شد، آنان کوردلانه ماموستایان را ترور و به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه وقتی خون شهیدی بر زمین ریخته می‌شود، اگر ارزش و تاثیرگذاری خون مبارکش بیشتر از زمان حضورش نباشد، یقینا کمتر نیست ادامه داد: به وجود شهدای روحانی شیعه و سنی کردستان افتخار کرده و به آنان می‌بالیم.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: مزدوران ضد انقلاب در ماه مبارک رمضان مزدورانه و ناجوانمردانه شهید ماموستا شیخ‌الاسلام و برهان عالی را به شهادت رساندند اما شهادتشان افتخاری برای جهان اسلام شدند.

وی با ذکر اینکه روحانیون شیعه و سنی همواره در طول حیات زندگی خود با شجاعت و بصیرت مردم را به وحدت دعوت و مانع تفرقه و اختلاف شدند عنوان کرد: به شهادت رساندن ماموستایان نشانه حقانیت است.

استاندار کردستان با بیان اینکه در تزویر و دروغ‌گویی مدعیان مکتب پیامبر، مزدوران ضد انقلاب، سلفی‌ها و سرسپردگان استکبار جهانی هیچ شکی نیست، افزود: جای بسی تعجب است که این جریان منحوس سلفیت تاکنون یک جمله در مخالفت با رژیم غاصب صهیونیستی دم نزده اما برای ایجاد اختلاف و تفرقه و برجسته کردن اختلافات میان مسلمانان و مومنان کوردلانه و مزدورانه اقدام کرده و خواهند کرد!

وی عنوان کرد: امروز استان کردستان با وجود چنین مشعل‌های فروزانی؛ عالمان دینی راه وحدت را بیش از گذشته و با قوت بیشتر پیموده و ما هم وظیفه داشته که با خدمت همه جانبه برای حفظ آرامش، آسایش و بهبود وضعیت معیتشی این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به امید خدا اهداف را تحقق ببخشیم.

استاندار کردستان ابراز داشت: امروز با افتخار از نقش تاثیرگذار همه علمای استان کردستان در همراهی با نظام، هدایت و انسجام‌بخشی مردم و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نظام قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: علمای کردستان وحدت اسلامی شهدای کردستان شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود