Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:39:07 GMT

پرداخت سالانه ­500 هزار وام 10 ميليوني به بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۷۱۰

خبرگزاری آریا-مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: سالانه 500 هزار فقره وام 10 میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، اسماعیل للهگانی ، افزود: هر سال برای بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی سهمیه قرض‌الحسنه در نظر می‌گیریم که این سهمیه به کانون‌های بازنشستگان ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : ما در کشور چهار میلیون بازنشسته داریم که هر سال براساس منابع بانک، می‌توانیم به 500 هزار نفر وام 10 میلیون تومانی به صورت غیر حضوری و بدون اخذ ضامن و تنها از طریق کسر از حقوق بازنشستگی آنها پرداخت کنیم.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود:‌اگر کسی خارج از سهمیه وام می‌خواهد، باید حسابش کار کند و تا سقف حقوق بازنشستگی می‌تواند بدون نیاز به ضامن وام دریافت کند. البته معرفی سازمان تأمین اجتماعی به عنوان پرداخت‌کننده مستمری بازنشستگی کافی است.
وی در مورد اعلام اسامی ابربدهکاران گفت: در بانک رفاه کارگران تعداد اندکی در حد چهار تا پنج شرکت بودند که دو شرکت بعد از اعلام اسامی مراجعه کردند که پرونده آنها تعیین تکلیف شود.
للهگانی در مورد بدهی دولت و تأمین اجتماعی به بانک رفاه کارگران افزود: ما هم از سازمان تأمین اجتماعی و هم از دولت طلب داریم که قرار است بدهی تأمین اجتماعی از محل تهاتر سهام پرداخت شود در حال حاضر جلسه سران قوا بحث بدهی دولت به بانک‌ها را باید تعیین تکلیف کند.
وی تأکید کرد: سهامدار عمده بانک رفاه کارگران سازمان تأمین اجتماعی است و کمتر از یک درصد سهام ترجیحی آن متعلق به اشخاص دیگر است که در فرابورس حضور داریم. بحث شناوری سهام بانک رفاه مطرح نیست 99 درصد سهام ما متعلق به تأمین اجتماعی و کمتر از یک درصد مربوط به سایر اشخاص حقوقی است. ما براساس قانون در حال تعیین تکلیف و مذاکره هستیم تا بتوانیم سهام بیشتری ارائه کنیم.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: سال گذشته حدود 100 هزار میلیارد تومان وام پرداخت کردیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وام سازمان تأمین اجتماعی بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲