Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@23:50:34 GMT

معمای مرگ هولناک دختر ۵ ساله زن و شوهری که اختلاف دارند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۸۲۸

معمای مرگ هولناک دختر ۵ ساله زن و شوهری که اختلاف دارند

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی بیمارستان شدند. با حضور در بیمارستان آنها با جسد دختر 5 ساله در حالی مواجه شدند که آثار کبودی و سوختگی روی دست و پایش به چشم می‌خورد، همچنین معاینات اولیه نشان می‌داد دخترک قربانی آزار و اذیت شده است.

بررسی‌ها نشان می‌داد که دخترک شب قبل از مرگ به خاطر ضربه مغزی به بیمارستان منتقل شده و بعد از حدود 12 ساعت جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات، مادر دخترک گفت: با همسرم اختلاف داشتم و بعد از مدتی تصمیم گرفتیم جدا از هم زندگی کنیم. مدتی به شهرستان رفتم و بعد هم به پردیس آمده و خانه‌ای در آنجا اجاره کردم. چهارشنبه گذشته همسرم مقابل خانه‌مان آمد و با التماس به من گفت دلش برای دخترمان تنگ شده و از من خواست اجازه بدهم بچه را ببیند، من هم بچه را به همسرم دادم و دیگر از او خبری نداشتم تا اینکه فردای آن شب که برای گذاشتن زباله از خانه خارج شدم از دیدن بدن نیمه جان دخترم که کنار زباله‌ها افتاده بود شوکه شدم. دخترم بی‌هوش و خونین روی زمین افتاده بود، فورا او را به بیمارستان منتقل کردیم اما بیمارستان پردیس گفت حالش وخیم است و بچه را به تهران منتقل کردیم.

با توجه به اظهارات زن جوان، بازپرس جنایی دستور بازداشت پدر دخترک را صادر کرد. با دستگیری مرد جوان، او منکر ماجرا شد و گفت: مدتی است که از همسرم جدا زندگی می‌کنم و در این مدت متوجه شدم که همسرم با پسر جوانی ارتباط دارد آن مرد به همسرم پیشنهاد داده بود دخترمان را به بهزیستی تحویل دهد تا با هم زندگی جدیدی آغاز کنند. آنها بچه‌ام را کشته‌اند و برای من پاپوش درست کرده‌اند.

به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، مرد جوان به‌عنوان نخستین مظنون پرونده در اختیار کارآگاهان آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ضربه مغزی قتل فرزند اختلاف خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته تصویری از دختر بچه ۱۱ ساله مبتلا به اتیسم در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در این تصویر عنوان شده بود که دیانا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر حوالی خیابان ۲۴ متری اول اصفهان گم شده است.

کاربران زیادی برای پیدا شدن این دختر بچه در فضای مجازی تلاش کردند. اما امروز سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل این دختر خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مادر این دختر وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی اش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090901

دیگر خبرها

  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت