Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:00:59 GMT

سفره فساد را از شهرداری اصفهان جمع می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۰۴۳۹

سفره فساد را از شهرداری اصفهان جمع می‌کنیم

علی قاسم‌زاده صبح امروز با حضور در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری و قوه قضائیه ارتباط تنگاتنگی دارند که علت آن جنس کار شهرداری است و همیشه ارتباط خوبی بین این دو دستگاه وجود داشته است؛ در دوره اخیر ریاست دادگستری اصفهان این ارتباط از کیفیت بالاتری برخوردار شده است.

او به روحیه مردمی و تعاملی رئیس کل دادگستری استان اصفهان، پرداخت وگفت: مشاهده کرده‌ایم که در ملاقات‌های مردمی در همان لحظه، کار مراجعان را پیگیری می‌کنند که امیدواریم بتوانیم در کنار هم، به عنوان یک مجموعه شهری از مردم گره‌گشایی کرده و مشکلات مردم را حل کنیم و از مسیر خدمت بهتر به مردم اعتماد به نظام جمهوری اسلامی را روز به روز افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسم‌زاده می‌گوید در آستانه یک انقلاب اداری در شهرداری در مبارزه با فساد هستیم وامید داریم این غده‌های چرکین در این دوره مدیریت شهری از یکی از ساختار‌های اداری نظام زدوده شود؛ در این مسیر فراز و نشیب‌هایی خواهیم داشت که بدون همدلی و همگرایی نمی‌توان این مسیر را طی کرد.

کسانی از بیرون به صورت نامشروع و ناحق از این سیستم منتفع می‌شدند که قطعاً مقاومت‌ها و شیطنت‌هایی در این مسیر صورت خواهد گرفت که امید داریم به لطف خدا و با همدلی میان دستگاه‌های مختلف شهر بتوانیم به راحتی این غده چرکین را برچیده و سفره فساد را نیز در شهرداری جمع کنیم.

به گفته شهردار اصفهان یکی از پرکارترین دستگاه‌های اداری از لحاظ میانگین ساعت خدمت شهرداری است، همچنین نزدیک به صددرصد کارکنان شهرداری پاکدست و خدوم هستند و درصد بسیار کمی باعث شده‌اند حیثیت سیستم زیرسؤال برود که علت آن تحریک دلال‌های بیرونی است؛ امید داریم با کمک دستگاه قضا این لکه را از دامن شهرداری پاک کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اصفهان مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم