Web Analytics Made Easy - Statcounter

اله یار اسعدی گفت: ۲ دستگاه بیل مکانیکی برای احداث دیواره حفاظتی در کانال جزیره آشوراده که منتهی به خلیج گرگان است مستقرند و فعالیت می‌کنند و یک دستگاه دیگر از بندر امیر آباد برای سرعت بخشیدن به احداث دیواره حفاظتی وارد جزیره آشوراده شده است.

به گفته اسعدی مقرر است این دستگاه در قسمت جلوی اسکله فعالیت کند، اما به دلیل مساعد نبودن شرایط آب و هوایی و بارش باران، فعلا این مهم امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اولین دیواره حفاظتی (دایک) ۱۰۰ هکتاری برای ذخیره کردن مصالح حاصل از لایروبی ساخته می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت:این اقدامات برای لایروبی کانال‌های ورودی به خلیج گرگان و برای احیای آن، انجام می‌شود.

او گفت: بعد از اتمام عملیات ساخت این دیواره، طبق توافقاتی که با پیمانکار (قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا) انجام شده است، لایروب‌ها هم برای لایروبی کانال جزیره آشوراده وارد منطقه می‌شوند.

رییس جمهور در سفر اخیر خود به استان گلستان در بازدید از خلیج گرگان در جریان آخرین وضعیت تراز آبی و پسروی آب در این پهنه آبی قرار گرفت و دستور لایروبی فوری آبراهه‌های خلیج گرگان را صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لایروبی کانال خلیج گرگان دیواره حفاظتی جزیره آشوراده خلیج گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا

رییس کل دادگستری سمنان در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط‌زیست این استان با بیان اینکه ورود دستگاه قضایی استان برای رفع مسائل مورد نیاز مردم جنبه عمومی دارد و در تقویت زیرساخت‌ها موثر است، گفت: حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری با اهتمام ویژه در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدهای رییس قوه قضائیه «پیگیری عوارض آلایندگی» است و دستگاه‌ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید طبق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت کنند و این عوارض در زمینه ارتقاء امور محیط زیستی سمنان صرف شود.

رییس کل دادگستری سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی این استان در موضوع‌های مختلف محیط زیستی همچنان ادامه دارد، افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی سمنان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسوولان استانی اهتمام به اجرای قانون محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال