Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان طی روزهای 20 تا 23 اردیبهشت‌ماه 1401 میزبان دو نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های «رنگ و رزین» و «لاستیک و پلاستیک» خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، «نهمین نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی» و «دوازدهمین نمایشگاه اصفهان‌پلاست» دو نمایشگاه تخصصی هستند که با حضور بیش از 100 مشارکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور در اصفهان برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوازدهمین نمایشگاه اصفهان‌پلاست در حالی برگزار می‌شود که 60 مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، قم، یزد، تهران، البرز و خراسان رضوی را گرد هم جمع کرده‌ است.

این شرکت‌ها در حوزه‌های ماشین‌آلات تزریق پلاستیک، ماشین‌آلات خردکن، بازیافت و قالب لوله، تامین مواد اولیه PVC، تولید پلاستیک‌های تقویت شده، تولید افزودنی‌های پلیمری، تولید مستربچ، تولید قطعات پلاستیک، تولید پوشش‌های UPVC، تولید کامپاندهای پلاستیک، ظروف پلاستیک و یک‌بار مصرف، بازیافت تایر و تیوب، تولید بطری‌های پت، وکیوم فرمینگ، تجهیزات کنترل کیفیت، تجهیزات آزمایشگاهی در صنعت پلیمر، بازرگانی آمیزه‌های پلیمری، تولید فیلم‌های پلاستیکی و نایلکس، سیستم‌های تهویه مطبوع، رنگدانه‌های گرانولی و سبدهای کشاورزی و صنعتی، استابیلایزر و پایدارکننده حرارتی فعالیت دارند و طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه اصفهان‌پلاست این دوره در 8000 مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود و نکته مهم آن، برگزاری پس از سه سال و تنوع شرکت‌ها از استان‌های مختلف است؛ همچنین 80 درصد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را تولیدکنندگان تشکیل می‌دهند که از جمله ویژگی‌های مهم نمایشگاه به شمار می‌رود.

در کنار این نمایشگاه، «نهمین نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی اصفهان» برپا می‌شود و در این دوره، میزبان بیش از 40 مشارکت‌کننده شاخص از هشت استان کشور خواهد بود که توانمندی‌های خود را در سه هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه که با حضور 70 درصدی شرکت‌های تولیدکننده برگزار می‌شود، توانمندی‌های شرکت‌های معتبر فعال در حوزه‌های پوشش‌های صنعتی، انواع رنگ، صنعت آبکاری، انواع رزین، انواع چسب‌های عمومی و صنعتی، تولیدکنندگان انواع رنگ‌ها و پوشش‌های با کاربری‌های مختلف، کامپوزیت‌ها، درزگیر ماشین، تولیدکنندگان مواد و پوشش‌های کامپوزیتی، سازندگان قطعات کامپوزیتی، تجهیزات و ماشین‌آلات تولید و اجرای رنگ و انواع پوشش‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و بازرسی پوشش و رنگ، صنایع بسته‌بندی رنگ و مواد شیمیایی و تولیدکنندگان ظروف مربوطه، تجهیزات ایمنی و بازیافت، نانو پوشش‌ها، فرایندها و پوشش‌های نوین و صنعت آبکاری، رنگ‌های پودری، پوشش‌های پتینه، رنگ‌های پایه آب، گالوانیزه، عملیات حرارتی، خوردگی، رنگ ماشین، رنگ‌های ضد حریق، مواد شیمیایی و مواد خام را به نمایش می‌گذارد.

نهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوشش‌های صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه اصفهان‌پلاست در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برپا می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت 14 تا 20 روزهای 20 تا 23 اردیبهشت‌ماه 1401 به بازدید از آن بپردازند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی اصفهان نمایشگاه تخصصی پوشش های صنعتی تخصصی رنگ شرکت ها رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا قاضی سعیدی فوق تخصص زیبایی عنوان کرد: هر سال کنگره جراحان ایران در این روزها برگزار می شود که همه جراحان در رشته های مختلف مانند ارتوپدی، اورولوژی، جراحان پلاستیک، جراح اطفال، جراح عروق جراح مغز و اعصاب و در واقع جراحان در همه رشته ها در این کنگره ۵ روزه شرکت می کنند.

وی در خصوص عدم شرکت انجمن جراحان زیبایی و پلاستیک گفت : امسال بعد از 40 سال اولین باری است که انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جامع جراحان  شرکت نکرده است.

قاضی سعیدی افزود: علت هم این است که هييت مديره انجمن جراحان عمومی یک حرکت غیر حرفه ای انجام داده اند و مسائل چالش برانگیز زیبایی را در برنامه های خود گنجانده اند

او اضافه کرد: انجمن جراحان عمومی مطالب چالش برانگیز زیبایی را در کنگره خود قرار داده اند و ما به اعتراض به این ماجرا بعد از 40 سال اولین سالی است که در کنگره به نشانه اعتراض حضور نداریم.

قاضی سعیدی ادامه داد: چند هفته مذاکرات فشرده نیز با جامعه جراحان و انجمن جراحان عمومی داشته ایم اما متاسفانه نتوانستیم جلوی این انحراف در آموزش را بگیریم و هر استدلالی که کردیم نتوانستیم انها را قانع کنیم . به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این کنگره شرکت نکنیم.
هیچ جراح پلاستیکی در این کنگره شرکت نمی کند.

او توضیح داد که بیانیه ای از سوی جراحان پلاستیک منتشر شده که متن آن بدین شرح زیر است: رسالت اصلی گروههای تخصصی و فوق تخصصی حفظ اصول  استانداردهای علمی و عملی مورد نیاز در جامعه و حفظ جایگاه علمی در کشور است و یکی از نمادهای آشکار این وظیفه ارائه دستاوردها و حفظ جایگاه  ، حضور در کنگره های ملی است که این اتفاق مدیریت و ظرافت های خاص خود را می طلبد.

چند سال است که انجمن جراحان عمومی فراتر از قوانین عمومی و رزیدنتی اموزشی پزشکی به جای پرداختن به مسائل حساس  مهم جراحی کشور که رسالت اصلی انها است وارد بحث فریبنده جراحی زیبایی شده اند و با برگزاری همایش های مختلف زیبایی در شهرستان ها و مراکز استان باعث انحراف این وظیفه علمی خود شده اند و این انحراف بزرگترین گردهمایی علمی جراحان کشور یعنی جامعه جراحان نیز کشانده شده و توسط انجمن جراحان عمومی مسائل چالش برانگیز زیبایی به کنگره امسال اضافه شده است.

پس از اطلاع از عناوین چالش بر انگیز، انجمن جراحان پلاستیک تمام تلاش خود را بری حذف این پنل ها به کار برده است ولی متاسفانه هیات مدیره جراحان عمومی سعی در ادامه اقدام اشتباه خود داشته اند.

به دنبال این مسئله انجمن جراحان پلاستیک جلسه اضطراری کمیته راهبردی را برگزار کرد و به دنبال نظر اکثریت قاطع اعضا به نشانه اعتراض و پرهیز از مشارکت در این اقدام غیر جامع انجمن جراحان زیبایی عليرغم میل ذاتی اقدام به لغو برنامه خود در این کنگره کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • ردپای کدام شرکت‌ها در تولید پلاستیک بیشتر است؟
  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان