Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@23:19:33 GMT

هما به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۱۳۴۷

هما به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردد

کاپیتان فرزادی‌پور گفت: باید با تلاش جهادی، دلسوزی و در محیطی آرام و بدون تنش و با بهره‌گیری از همه امکانات موجود و ایجاد درآمد و با یک برنامه مدون هما را به جایگاه اصلی خود ارتقا دهیم.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، محمد محمدی‌بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیروز ۱۰ اردیبهشت در مراسم معارفه کاپیتان شمس‌الدین فرزادی‌پور به عنوان سرپرست جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، گفت: در تمامی دوران مدیریت هما، چالش‌ها، معایب و محاسنی وجود داشته است؛ مهم آن است که بتوان با برنامه و تدبیر از آن عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هما به یک ریل منطقی رسیده و می‌داند می‌خواهد در آینده چه کار کند. راه موفقیت هما همدلی، هم‌افزایی، برادری و وحدت رویه خواهد بود.

کاپیتان محمدی‌بخش با اشاره به ظرفیت‌های داخلی هما گفت: استفاده از ظرفیت‌ها را در نظر بگیریم و به تربیت نیروی انسانی فکر کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های علمی آنها را به عنوان نقطه قوت استفاده کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه افزود: در مدت ۱۴۱ روز گذشته، تغییرات مهمی در مجموعه اتفاق افتاده که بعضاً سالیان سال انجام نشده بود. بودجه‌نویسی، اصلاح ساختار سازمانی، توسعه ناوگان، توجه به آموزش و همکاری با مراکز دانش بنیان و نگاه ویژه به تحقیقات در برنامه ۱۴۰۱ لحاظ شده است که امید است بتوانیم امسال آنها را محقق کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده گفت: سال ۱۴۰۱ سال اوج گرفتن هما، توسعه مفاهیم اقتصادی، توسعه زیرساخت‌ها، پرواز به نقاط دور دست و توسعه دانش و فن‌آوری خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: هواپیمایی هما حق بزرگی بر گردن صنعت هوانوردی ایران دارد. اگر هر شرکت هواپیمایی، مراکز آموزشی و آکادمیک حرفی برای گفتن داشته باشد حتماً از نیروهای زبده و تجربیات هما در آن استفاده شده است.

کاپیتان محمدی‌بخش به جایگاه هما در صنعت حمل و نقل هوایی کشور اشاره و تاکید کرد: باید جایگاه شرکت مادر تخصصی و حامل پرچم، در حمل و نقل هوایی کشور حفظ شود.

وی با توجه به فعالیت‌های هما در آینده گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما امسال کارهای مهمی در پیش رو دارد. انجام عملیات انتقال حجاج، برنامه‌ریزی پروازهای اربعین، شروع پروازهای عتبات و سوریه و همچنین افزایش مسیرهای اروپایی از جمله اقدامات هما در سال جاری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان افزود: مدیریت یک مجموعه هوایی برنامه دقیق، استراتژی بلند مدت و مجری قوی و توانمند نیاز دارد. امروز یک فرد فرهیخته و آشنا با صنعت هوانوردی باتجربه و دانش و آشنا به مسائل روز هوانوردی دنیا، آمده تا سکان هما را برعهده بگیرد؛ کسی که نظام جمهوری اسلامی ایران به او اعتماد کرده و این کار مهم را به ایشان سپرده حتماً شایستگی و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

سرپرست جدید هما: مشکل هما نداشتن سرمایه است

در ادامه این برنامه، کاپیتان فرزادی‌پور سرپرست هما ضمن اشاره به سوابق کاری و حضور طولانی مدت خود در عرصه صنعت هوایی گفت: با وضعیت هما ناآشنا نیستم و مشکلات آن را می‌شناسم.

وی با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های موجود در هما افزود: امروزه بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی فعال در کشور مدیون هما هستند و با استفاده از دانش، تخصص و تجارب نیروهای همایی در تراز بین المللی خدمت می‌کنند.

سرپرست هما با اشاره به نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای در حوزه پروازی و فنی و دارایی‌های غیرمنقول هما گفت: جایگاه فعلی جایگاه اصلی هما نیست و باید با تلاش جهادی، دلسوزی و در محیطی آرام و بدون تنش و با بهره‌گیری از همه امکانات موجود و ایجاد درآمد و ثروت و با یک برنامه مدون "هما" را به جایگاه اصلی خود ارتقا دهیم.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: ایران ایر ، محمد محمدی بخش ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) ، سازمان هواپیمایی کشوری ، شمس الدین فرزادی پور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران ایر محمد محمدی بخش شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما سازمان هواپیمایی کشوری هواپیمایی جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران جایگاه اصلی محمدی بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک جریان داشت، تیم مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور نایب قهرمان شد.

این تیم در جدول رده بندی با ١٦ امتیاز و تنها یک امتیاز کنار از روسیه در جایگاه دوم ایستاد.

در بخش بانوان نیز، تیم بانوان ایران با ٩ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.

آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف ترکیب تیم شطرنج بانوان را تشکیل دادند.

کد خبر 6092521 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد