Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:51:55 GMT

لیگ فوتبال ایتالیا وارد متاورس شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۱۹۷۸

لیگ فوتبال ایتالیا وارد متاورس شد

لیگ سری آ ایتالیا یکی از محبوب‌ترین لیگ‌های ورزش فوتبال در جهان است، اما به نظر می‌رسد نحوه تماشای مسابقات این لیگ از سوی طرفداران در حال تغییر و تحول است؛ زیرا گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد که دسته برتر فوتبال ایتالیا وارد دنیای متاورس می‌شود.

بر اساس گزارش رویترز، بازی دو تیم این لیگ یعنی میلان و فیورنتینا در روز یکشنبه در استادیوم معروف سن سیرو، اولین بازی فوتبالی خواهد بود که در آن هواداران از آفریقا و خاورمیانه می‌توانند آن را از «اتاق سری آ در متاورس نمسیس» تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاورس یک اصطلاح گسترده است و به طور کلی به محیط‌های مشترک دنیای مجازی اشاره دارد که افراد می‌توانند از طریق اینترنت به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این اصطلاح می‌تواند به فضا‌های دیجیتالی اشاره داشته باشد که با استفاده از واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) شباهت بیشتری به دنیای واقعی پیدا می‌کنند.

در طول مسابقه مذکور، کاربران می‌توانند با ویژگی‌های مختلف موجود در اتاق، در بازی تعامل داشته باشند.

لوئیجی دی سیروو مدیرعامل سری آ می‌گوید: ما انتخاب کرده‌ایم که اولین لیگی باشیم که یک مسابقه فوتبال را در دنیای متاورس پخش می‌کند، چراکه بر این باور هستیم که مرز نوآوری در فناوری برای لیگ مدرنی مانند سری آ بسیار مهم است. خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) به دلیل استقبال ویژه از تحولات جدید، یک منطقه استراتژیک برای ما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

تلاش متا برای جبران ضرر مالی سه ماهه اول سال

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متاورس واقعیت مجازی سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم

تیم ملی ایتالیا با حضور ستارگانی چون دل پیرو، توتی، مالدینی، نستا و کاناوارو در فینال این رقابت ها بازی را در وقت های اضافه به فرانسه واگذار کرد و نتوانست جام قهرمانی را به خانه ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • دنیای بدون معلم، هرگز
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com