Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دوازدهم اردیبهشت ماه یادآور شهادت فقیه مجاهد و فیلسوف متعهد، استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛جایگاه استاد و معلم، جایگاه مقدس، مهم و تأثیرگذاری در فرآیند تربیت نسل‌های نوپا بوده و معلم همچون شمعی فروزان، پروانه های طالب علم و دانش را بر گرد خود جمع می کند و نور دانایی را بر جان و دل دانش آموزان می تاباند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
تعلیم و تربیت  در نظام اسلامی ما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین موضوع تمدنی ما بوده و از همین‌رو در منظومه فکری و عقیدتی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز این نهاد، یک نهاد تأثیرگذار و تمدن‌ساز است و خدمات و موفقیت‌هایی که معلمان در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی در راه پیشرفت کشور، علیرغم سختی‌ها و مشکلات به ارمغان آورده‌اند، ناشی از همین نگاه تمدن‌ساز و وجود معلمان متعهد و انقلابی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن در ماه مبارک رمضان، روز بزرگداشت مقام معلم را به تمام معلمان، دبیران، اساتید و کلیه عزیزانی که در امر تعلیم و تربیت فرزندان این کشور می کوشند تبریک و شادباش گفته و امید دارد رشد روز افزون علمی کشور و درخشش در همه عرصه‌های علمی و معرفتی را که تاکنون وجود داشته است، بویژه عملی ساختن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شعار "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، با همت و تلاش همۀ دلسوزان تعلیم و تربیت و اهتمام شبانه‌روزی مدیران و سیاستگذاران با جهش بیشتر ادامه یابد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهید مرتضی مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد .

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به جایگاه والای معلم در تربیت دانش آموزان مومن و متعهد برای آینده کشور اشاره کرد وگفت: مهمترین رسالت خطیر معلمان تربیت نیروی سالم و کارآمد برای آینده مدیریتی کشوراست .

امام جمعه شاهین دژ همچنین با تبریک فرارسیدن روز کارگر به نقش این قشر زحمتکش در عرصه تولید و خودکفایی کشور اشاره کرد وگفت: نقش کارگران در چرخه تولید و رونق اقتصادی بسیار زیاد است.

امام جمعه شاهین دژ همچنین از اجرای طرح نور  (حجاب و عفاف )از سوی نیروی انتظامی را بسیار باارزش عنوان واز اجرا کننده گان این طرح قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم