Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از صدور ۵۴۶ مورد رأی مجازات جایگزین حبس در فرودین ماه ۱۴۰۱ خبر داد. پرویز توسلی زاده در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اینکه حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از اوامر مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه است، بیان کرد: در این راستا طی نشست‌های مختلف در سال گذشته و سال جاری با قضات محاکم مختلف در سراسر استان، این امر به یکی از اولویت‌های دادگستری استان کرمانشاه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در سال گذشته حدود ۱۰ هزار رای مجازات جایگزین حبس صادر شده است. بیشتر بخوانید مشکلات ۳ واحد تولیدی در اولین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال جاری و در فروردین ماه حدود ۵۴۶ مورد رای مجازات جایگزین حبس صادر شده است، تصریح کرد: یکی از این آرای صادر شده توسط یکی از قضات شهرستان جوانرود بوده که به جای حبس دو ساله، شخصی پذیرفته است برای شیرخوارگاه تحت حمایت بهزیستی، شیر خشک تهیه کند.

وی افزود: معتقدیم برخی افراد که فاقد سابقه کیفری هستند و غالبا مرتکب جرایم خرد و کم اهمیت می‌شوند نباید روانه زندان شوند و این را بار‌ها در جلسات تأکید و تذکر دادیم.

انتهای پیام/ برچسب ها: قوه قضاییه دادگستری کرمانشاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری کرمانشاه مجازات جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: به منظور صدور گواهینامه تایید نوع خودرو، تولید کننده علاوه بر رعایت الزامات مربوط به تایید نوع محصول، ملزم به رعایت سیستم تطابق تولید بوده و بسته به نوع محصول تولیدی، متقاضی باید تایید نوع، روش و برنامه مناسب تطابق تولید را تهیه کند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های بازرسی اداره استاندارد از برقراری سیستم اعمال کنترل‌های لازم و کافی به منظور تضمین تطابق تمامی محصولات با نوع تایید شده و اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت در طول مدت اعتبار تاییدیه را نظارت خواهند کرد.

مدیرکل استاندارد قزوین بیان کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی استان قزوین پس از بررسی مدارک و مستندات و همچنین انجام آزمون‌های تایید نوع خودرو، در کمیته علایم نخستین تایید نوع استان برای شرکت بهمن دیزل و خودرو‌های کشنده صادر شد.

عقیلی یادآور شد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تایید نوع وسایل نقلیه، صدور تایید نوع از تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به ادارات کل استان‌ها واگذار شده است.

هدف از تدوین این دستورالعمل تعیین رویه‌ای برای صدور گواهینامه تایید نوع و کنترل تطابق تولید وسایل نقلیه تولید داخل به منظور حصول اطمینان از تداوم تولید طبق شرایط و ویژگی‌های تایید شده براساس استاندارد ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • «نقض حکم اعدام» بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص