Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:34:28 GMT

۱۰۰ زائر اردبیلی به سرپل ذهاب اعزام می شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۲۳۳

۱۰۰ زائر اردبیلی به سرپل ذهاب اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز زارع ظهر یکشنبه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: برنامه ریزی شده است امسال ۱۰۰ زائر در قالب راهیان نور از استان اردبیل در سالروز عملیات بازی دراز سرپل ذهاب حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی جز برنامه‌ریزی‌های ما برای راهیان نور شمال غرب کشور در سال‌جاری است، گفت: امسال بیش از ۸ هزار زائر راهیان نور از اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات و … در اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور حضور پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشنواره استانی سرزمین نور افزود: این جشنواره یکی از برنامه‌های ما برای اردوهای راهیان نور بوده که به صورت مجازی برگزار شد و سال گذشته ۱۲ اثر ادبی و هنری دریافت شد که از نفرات برگزیده تجلیل کردیم، امسال نیز این جشنواره خرداد ماه امسال با تجلیل از نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

زارع بیان کرد: یک هزار و ۵۰۰ زائر راهیان نور در استان اردبیل در ایام نوروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند و تلاش و جدیت ما بر این است تا این مراسم را به شکل نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل کنیم.

کد خبر 5480354

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل اردبیل روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس بوشهر روز قدس کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد رژیم صهیونیستی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز