Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@14:57:39 GMT

حمله مأموران رگولاتور هند به فروشندگان آمازون

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۳۳۸

حمله مأموران رگولاتور هند به فروشندگان آمازون

ایتنا - ​​​​​​​مأموران رگولاتور آنتی تراست هند به ۲فروشنده بزرگ داخلی در آمازون و برخی از فروشندگان در پلتفرم فلیپ کارت حمله کرده اند.

خرده فروشان هندی که از حامیان اصلی نارندا مودی نخست وزیر هند به حساب می آیند، از مدت ها قبل ادعا می کنند پلتفرم های آمازون و فلیپ کارت با استفاده از قیمت گذاری های تهاجمی فقط به سود چند فروشنده بزرگ عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که شرکت های مذکور مدعی هستند از تمام قوانین هند پیروی می کنند.

به گزارش ایتنا از مهر، «کلاد تیل»(Claudtail) و « آپاریو»(Appario) دو فروشنده آمازون هستند که هدف حمله رگولاتور آنتی تراست قرار گرفته اند. البته جزئیاتی در این باره فاش نشده است.

به گفته دو منبع آگاه دیگر برخی فروشندگان فلیپ کارت ( پلتفرم شرکت وال مارت در هند) نیز با حمله افسران کمیسیون رقابت هند(CCI) روبرو شده اند اما در این خصوص نیز جزئیات دقیقی وجود ندارد.

یکی از افسران سابق این رگولاتور می گوید: چنین اقدامی تحولی مهم به حساب می آید زیرا CCI در پرونده های غیر کارتل عملیات جستجو انجام نمی دهد. حملات برای کشف فعالیت های پیچیده اقتصادی حوزه جدیدی برای این رگولاتور به حساب می آید.

آمازون که به طور غیر مستقیم در هر دو فروشگاه ذکر شده سهام دار است، نیز نسبت به این اخبار واکنشی نشان نداده است.

تحقیقات خبرگزاری رویترز در اسناد داخلی آمازون در سال گذشته نشان داد این شرکت به مدت سال ها رفتاری ترجیحی نسبت به برخی فروشندگان این پلتفرم از جمله کلاد تیل داشته و به آنها اجازه می داد قوانین هند را دور بزنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و به گفته مهدی سیفی مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا، سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف های فراوانی است، که به نظر می رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال«حشاشین» (The Assassins)، در رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم