Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@11:41:08 GMT

قتل دختر ۵ ساله پس از آزار و اذیت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۵۵۴

قتل دختر ۵ ساله پس از آزار و اذیت

پیکر دختر پنج ساله که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، مقابل خانه مادر خود پیدا و پدر به عنوان مظنون به قتل دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه هشتم اردیبهشت سال جاری، زن جوان زباله‌های خانه را برداشت تا بیرون بگذارد، به مقابل در که رسید، چشمان او به دخترش افتاد که آنجا رها شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر بچه به سختی نفس می‌کشید. او را در آغوش گرفت و به درمانگاه محله در شهرستان پردیس رساند اما این دختربچه صبح روز بعد فوت شد.

ساعت ۹:۴۵ صبح جمعه مرگ مشکوک او به بازپرس جنایی تهران گزارش شد، آثار کبودی و سوختگی روی بدن او وجود داشت که حکایت از کودک‌آزاری داشت. مادر کودک در تحقیقات، اظهار کرد: با شوهرم اختلاف داشتم و جدا از هم بودیم. من با دخترم زندگی می‌کردم. شوهرم ساکن پاکدشت بود، گاهی می‌آمد و دخترمان را با خود می‌برد. سه شب قبل سراغ من آمد و دخترمان را با خود برد و پنجشنبه شب او را نیمه جان مقابل در خانه رها کرد.

با این ادعا، پدر کودک بازداشت شد و در تحقیقات گفت: ادعای همسر سابقم را قبول ندارم. بچه نزد مادر خود بود و به خانه من نیامده بود. همسر سابقم با مردی ارتباط دارد و آن مرد تهدید کرده بود بچه را تحویل بهزیستی یا من بدهد؛ همسرم و این مرد، مرتکب قتل شدند.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر، اظهار کرد: پدر این کودک به‌عنوان مظنون بازداشت شده و تحقیقات درباره اظهارات و ادعاهای وی ادامه دارد. به این علت که دختر خردسال مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، بخشی از این پرونده در صلاحیت دادگاه کیفری یک استان تهران بود که آنجا رسیدگی می‌شود.

مصادیق کودک‌آزاری

به گزارش ایمنا، کودک‌آزاری طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت عبارت است از هرگونه بدرفتاری فیزیکی یا عاطفی، سوءاستفاده جنسی، غفلت یا رفتار همراه با بی‌توجهی یا استثمار تجاری یا سایر انواع استثمار که منجر به آسیب واقعی یا احتمالی به سلامت، بقا، رشد یا کرامت کودک در زمینهٔ روابط یا مسئولیت، اعتماد یا قدرت شود. برخی از این آثار می‌تواند مخفی باشد. ممانعت از حاضر شدن در کلاس درس، محروم کردن او از غذا، حبس کردن نظیر حبس در حمام یا زیرزمین نمونه کودک‌آزاری است. تنبیه بدنی و تجاوز جنسی به کودک نیز از انواع کودک‌آزاری فیزیکی است.

کد خبر 572216

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل قتل های ناموسی در ایران هولناک ترین قتل های خانوادگی پرونده قتل عمد قتل ناموسی مجازات قتل خانوادگی حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران جرم کودک آزاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!

زن جوانی که به قتل شوهرش اعتراف کرده، انگیزه خود را از این قتل آزار دختر ۷ ساله‌اش توسط شوهر خود اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، ۸ آبان سال ۱۴۰۱ مأموران پلیس با تماس تلفنی زنی جوان مبنی بر قتل مرموز شوهرش به یک دامداری در منطقه دماوند رفتند بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد ۴۳ ساله با ضربه‌های جسم سخت به سرش جان باخته است.

زن جوان در توضیح ماجرا گفت: من و همسرم با پسر ۱۰ ساله و دختر ۷ ساله‌مان از حدود ۶ ماه قبل در این دامداری مشغول به کار شدیم و در اتاق کناری دامداری زندگی می‌کنیم. ما شب‌ها شیر گاوها را می‌دوشیدیم و صبح به مغازه صاحب دامداری می‌بردیم تا اینکه چند روز قبل صاحب دامداری با همسرم تماس گرفت و گفت شیرهای دوشیده شده را شب به مغازه‌ام بیاور. از آنجا که مسیر زیاد بود همسرم مخالفت کرد و گفت صبح شیرها را به دستت می‌رسانم. این موضوع باعث درگیری بین آنها شد.

وی درباره ماجرای قتل نیز گفت: نیمه‌های شب احساس کردم کسی وارد خانه‌مان شد و وقتی چشمم را باز کردم دیدم مردی تنومند بالای سر شوهرم ایستاده و با میله آهنی چند ضربه به سرش زد و بعد هم به سرعت فرار کرد. من فکر می‌کنم او از طرف صاحب دامداری اجیر شده بود.

در ادامه جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران شناسایی عامل قتل را در دستور کارشان قرار دادند. مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیق از همسایه پی بردند که همسر مقتول واقعیت را نگفته است. بنابراین او را دوباره تحت بازجویی قرار دادند که وی این بار به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم در تشریح ماجرا گفت: روز قبل از حادثه داخل حیاط بودم اما وقتی وارد اتاق شدم صحنه عجیبی دیدم. احساس کردم شوهرم قصد داشته دخترم را آزار دهد. از شدت عصبانیت با مشت ضربه‌ای به صورتش زدم و او هم چند ضربه‌ای به صورتم زد که گیج شدم. چند ساعت بعد وقتی او خوابید با میله آهنی چند ضربه به سرش زدم و ۲ ساعت بعد هم با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه تحقیقات مأموران به سراغ پسر ۱۰ ساله این زوج رفتند. او به مأموران گفت: پدر و مادرم ابتدا سر بردن شیر به مغازه با هم درگیر شدند. مادرم اصرار داشت پدرم حرف او را گوش کند، اما پدرم می‌خواست شیر را صبح به مغازه ببرد. بعد از این درگیری متوجه شدم پدرم قصد داشته خواهرم را آزار دهد. به همین خاطر مادرم با او درگیر شد و با میله آهنی به سرش کوبید و من شاهد ماجرا بودم.

به این ترتیب، با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی به‌زودی محاکمه شود. این در حالی است که پدر و مادر مقتول به عنوان اولیای دم برای عروسشان درخواست قصاص کرده‌اند.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد