Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@01:24:15 GMT

توزیع آرد یارانه‌ای متوقف شد/ قیمت نان چقدر گران می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۶۷۲

توزیع آرد یارانه‌ای متوقف شد/ قیمت نان چقدر گران می شود؟

محمدجواد کرمی، رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم (نان های فانتزی) اظهار داشت: امکان خرید آرد واحدی های زیر مجموعه ما در سامانه خرید آرد از ساعت 14 روز گذشته بدون اطلاع قبلی بسته شد.

وی افزود:  شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز در پاسخ به دلیل این توقف به ما اعلام کرده است که دلیل توقف توزیع آرد برای صنف  اتحادیه  نان‌های حجیم و نیمه حجیم تغییر و اصلاح قیمت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه  نان‌های حجیم و نیمه حجیم ادامه دامه داد : این اقدام باعث شده که صنوف نان‌های فانتزی آرد مورد نیاز پخت و پز و قیمت آن و نرخ جدید  محصولات خود را نداشته باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر تهران، شهرستان‌ها نیز در این وضعیت به سر می برند و رایزنی با اتحادیه انجام نشده است, ما می‌توانستیم موانع و مشکلات را به دولت اعلام کنیم.

قیمت نان های فانتزی 100 درصد  افزایش می‌یابد

وی گفت: 680 واحد و 4500 واحد صنفی تولید کننده نان های حجیم و نیمه حجیم در کشور وجود دارد؛ که این اقدام باعث تفاوت فاحش قیمت نان های سنتی و صنعتی و فانتزی می‌شود و  امکان ادامه کار نخواهند داشت.

کرمی گفت: با توجه با تفاوت قیمتی فاحشی بین آرد واحد های صنفی تولید کننده نان های سنتی و صنعتی و فانتزی مسلم است که میزان قاچاق آرد از واحد های سنتی به دیگر واحد ها افزایش می یابد.

وی افزود: قیمت گندم مورد استفاده آرد نان های سنتی 665 تومان و اما گندم صنف و صنعت 12500 تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه  نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: برای 6 قلم نان پر مصرف مانند نان باگت، ساندویچی، همبرگر، بروکن و بربری قیمت مصوب وجود دارد و قیمت آنها در سازمان حمایت تعیین می‌شد که بعد از آزاد سازی قیمت آرد، قیمت آنها حداقل 100 درصد افزایش می یابد.

منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت نان آرد یارانه ای نان های حجیم و نیمه حجیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مطابق صورتجلسه نحوه قیمتگذاری خودرو معاونت محترم امور صنایع وزارت صمت مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ و همچنین صورتجلسه هیئت مدیره شرکت سایپا به شماره ۱۱۷۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶، نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت اعلام شد.

تسنیم در گزارشی نوشت: مطابق این گزارش قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال که در اسفند ماه ۵۱۷ تومان بود به قیمت جدید ۵۶۰ میلیون تومان در اردبیشت ماه رسیده است.

علاوه بر این وانت نیسان تک سوز آپشنال با موتور M۲۴ plus از ۵۴۲ میلیون تومان به قیمت ۵۷۹ میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز از ۵۵۴ میلیون تومان به ۶۲۲ میلیون تومان رسیده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900988

دیگر خبرها

  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای