Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@18:05:56 GMT

فروش محصولات ۲ شرکت خودرویی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۴۲۴۶

فروش محصولات ۲ شرکت خودرویی افزایش یافت

شرکت‌های پارس خودرو و ایران خودرو دیزل با انتشار اطلاعیه‌هایی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ را منتشر کردند.

 شرکت پارس خودرو با سرمایه ۱۱۳ هزار و ۵۶۸ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به فروردین ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

«خپارس» طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱، معادل ۵ هزار و ۳۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره «گروه Q۲۰۰» با تولید ۲ هزار و ۷۹۴ دستگاه در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت پارس خودرو قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش ۲ هزار و ۲۶ دستگاه در صدر فروش‌ داخلی فروردین ماه «خپارس» قرار گرفت.

افزایش ۵۶ درصدی در فروش «خاور»

شرکت ایران خودرو دیزل با سرمایه ۳۶ هزار و ۳۶۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

شرکت ایران خودرو دیزل طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ معادل ۱۶۰ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۵۶ درصد افزایش داشته است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره «کامیون سبک» با تولید ۴۳۹ دستگاه در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت ایران خودرو دیزل قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، «ون و پیکاپ» با فروش ۱۹ دستگاه در صدر فروش‌ داخلی فروردین ماه «خاور» قرار گرفت.

سنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران خودرو دیزل یک ماهه منتهی دستگاه در صدر دوره یک ماهه فروردین ماه میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین