Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@12:28:52 GMT

سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در اردبیل حذف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۴۳۰۶

سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در اردبیل حذف می‌شوند

تین نیوز

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هرگونه ایجاد سرعت‌گیر و سرعت‌کاه در مسیر وسایط نقلیه مستلزم اخذ مجوز از شورای ترافیک شهرستان‌ها و یا کسب تکلیف از کمسیون فنی مرکز استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: هرگونه ایجاد سرعت‌گیر و سرعت‌کاه در مسیر وسایط نقلیه استان اردبیل مستلزم اخذ مجوز از شورای ترافیک شهرستان‌ها و یا کسب تکلیف از کمسیون فنی مرکز استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به مسئولان ذی‌ربط برای برچیدن سرعت‌گیرهای غیرفنی و خارج از استاندارد و یا اصلاح برخی از سرعت‌کاه‌هایی که وجود آن‌ها در صورت استاندارد بودن ضرورت دارد، توصیه شده که در این راستا قبل از آغاز تعطیلات عید سعید فطر مدنظر است.

جاده‌ها و معابر شهری استان اردبیل اصلاح و بهسازی شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین اصلاح و بازسازی راه‌ها از سوی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و بهسازی معابر شهری از سوی شهرداران باید به‌طور جدی پیگیری شود و انتظار از اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز اطلاع‌رسانی از ضعف عملکرد مسوولان در این زمینه است.

میرجعفریان تصریح کرد: فرصت کاری به سرعت در حال از دست رفتن است و با توجه به گذشت ۴۰ روز از فصل کاری سال ۱۴۰۱، لازم است کار لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های بین‌شهری از سوی اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل انجام شود چراکه وجود چاله و ناهمواری در جاده‌های بین‌شهری، دارای تأثیر منفی در بحث گردشگری خواهد بود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترافیک معاون تعطیلات رسانه گردشگری استاندار اردبیل شورای ترافیک اردبیل سرعت گیرهای غیراستاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم

مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان و رفع مشکلات آنها در حوزه برق گفت: امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر در این جزیره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، اسماعیل سالفی امروز، شنبه، در نشست با شهرداری و مدیر آب و برق سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های صرفه‌جویی انرژی در شبکه‌های برق، اصلاح روشنایی معابر درون و بین شهری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در قشم انجام شده است.

مدیر برق شهرستان قشم با تشکر از اهتمام شهرداری قشم و آب و برق منطقه آزاد برای رفع مشکلات شهری، به‌ویژه خاموشی‌های معابر سطح شهر، افزود: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در شهرستان است و کارکنان اداره برق با تمام امکانات و توان در حال ارائه خدمات به مردم نجیب این شهرستان هستند.

تعامل و هماهنگی ارگانها تنها راهکار ارایه خدمات مطلوب به شهروندان

شهردار قشم نیز در این نشست بر اهمیت هماهنگی و همکاری میان ادارات مختلف شهری و ارگان‌های ذی‌ربط جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

میرداد میردادی بیان داشت: تنها با تعامل و هماهنگی می‌توانیم بهبودی مطلوب در خدمات شهری را برای اهالی قشم فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگذاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است که همه ما باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد نیز در این نشست به اهمیت بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندها، به دستیابی به خدمات بهتر و مؤثرتر برای جامعه محلی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/+

دیگر خبرها

  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی