Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@20:10:42 GMT

محمدی:‌ مشکلات تیم امید قابل گفتن نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۴۶۴۷

محمدی:‌ مشکلات تیم امید قابل گفتن نیست

سرپرست سابق تیم امید ایران گفت:‌ استعفایم از تیم امید ارتباطی به حضورم در پرسپولیس نداشت زیرا من حدود ۲ ماه است که کارم را در باشگاه آغاز کرده‌ام. تیم امید مشکلات زیادی دارد که قابل گفتن نیست.

محمد محمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در مورد استعفایش از سرپرستی تیم امید اظهار داشت:‌ از بدو حضورم در تیم امید مشکلات زیادی وجود داشت که من بارها نسبت به حل این مشکلات هشدار داده بودم اما زمانی که دیدم این مشکلات برطرف نمی‌شود تصمیم به استعفا گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح مشکلات موردنظرش افزود:‌ مشکلات که زیاد است و خیلی‌ها از آن مطلع هستند اما قابل گفتن نیست. بارها گفتم که این مشکلات باید برطرف شود اما این اتفاق نیافتاد و از طرفی با توجه به فقدان ثبات لازم در فدراسیون، ترجیح دادم بروم.

سرپرست سابق تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به این پرسش که وی استعفای خود را چه زمانی تسلیم کرده است، گفت: به صورت رسمی دو هفته پیش انجام شد اما باز هم شرایط تغییری نکرد و امروز پیگیر شدم و قطع همکاری صورت گرفت. حس کردم با روند موجود نه‌تنها مشکلات برطرف نمی‌شود بلکه در آینده نیز با مشکلات بیشتری روبه‌رو خواهیم شد.

محمدی در خصوص ارتباط استعفای وی از سرپرستی تیم امید با حضورش در باشگاه پرسپولیس، اضافه کرد: الان دو ماه است که در پرسپولیس مستقر هستم و کارها را پیش می‌بریم و همزمان کارهای تیم امید را هم انجام می‌دادم و در تمرینات حضور داشتم. این کارها هیچ تداخلی با هم نداشت و تنها دلیل استعفایم همان بود که گفتم.

وی در واکنش به اینکه در پرسپولیس با سمت مشاور فعالیت می‌کند یا خیر نیز تاکید کرد:‌ بحث مشاور مطرح نیست. مهم پیگیری امور بود که فعلا در حال انجام آن هستیم و این موضوع تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدی تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر قرار می‌گیرد که اوسمار ویه‌را بار دیگر باید ترکیب خود را دستخوش تغییر کند.

به گزارش مهر، بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت انضباطی در حالی رخ می‌دهد که امید عالیشاه با دریافت کارت قرمز در دیدار با سپاهان نمی‌تواند در قائم‌شهر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

از این رو اوسمار ویه را چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد. وحید امیری با وجود شرایط مطلوبی که دارد هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. از سوی دیگر سعید صادقی نیز مدت هاست از فرم ایده آل فاصله گرفته تا در سه ماه گذشته به طور کامل از ترکیب خارج شود.

محمد خدابنده‌لو نیز دیگر گزینه کادرفنی سرخپوشان برای جانشینی امید عالیشاه است که امروز هم در تاکتیک‌های تیمی حضور داشت. حالا باید دید اوسمار کدام بازیکن را برای این امر انتخاب می‌کند تا بتواند در چمن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به یکی از اهداف مهم خود که کسب سه امتیاز و حضور در کورس قهرمانی با استقلال است دست پیدا کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903186

دیگر خبرها

  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست