Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@16:12:27 GMT

بنت: حماس به دنبال سرنگونی من است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۴۹۵۲

بنت: حماس به دنبال سرنگونی من است

 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عارتص شواع، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنبش حماس قصد سرنگونی کابینه وی را دارد. نفتالی بنت در ابتدای نشست امروز کابینه رژیم صهیونیستی به ناآرامی‌های گسترده اخیر در اراضی اشغالی و پاسخ حماس اشاره کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، که این روزها با تبعات حمله وحشیانه علیه نمازگزاران فلسطینی در قدس دست به گریبان است، افزود: اکنون وظیفه داریم بر این موج پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنت همچنین گریزی به اظهارات اخیر «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه داشت که در آن السنوار از حزب رام (فهرست متحد عربی) خواسته بود با خروج از ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی مسیر سقوط آن را هموار کنند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی سعی کرد فروپاشی احتمالی کابینه خود را به مقاومت فلسطین نسبت دهد و گفت: دیروز شنیدم که السنوار رهبر حماس در غزه چه گفته است و چگونه از منصور عباس خواسته تا دولت را منحل کند. بدیهی است که حماس از دولت ما خوشش نمی‌آید.

بنت در توجیه ناکامی رژیم متبوعش در قبال مقاومت فلسطین گفت: این یک نکته بسیار مهم است، زیرا نشان می‌دهد چه کسی چه چیزی می‌خواهد این واقعیت که حماس خواهان سقوط این دولت است، هر آنچه لازم است بدانید را به شما می‌گوید. ما نباید به السنوار اجازه دهیم پیروز شود.

سخنان روز گذشته رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه خشم رسانه‌های صهیونیست را برانگیخته تاجایی که آنها خواستار ترور «یحیی السنوار» شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از مانع تراشی «بنیامین نتانیاهو» نخست‎وزیر رژیم صهیونیستی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس غزه، کابینه اسرائیل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رای داد.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، انتظار می‌رود که ظرف چند روز (آینده)، تجاوز نظامی اسرائیل علیه رفح آغاز شود.

اقدام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح خبر داده بود.

همزمان، «سامی ابوزهری» یکی از مقامات ارشد حماس به خبرگزاری «رویترز» گفته است که دستوراسرائیل برای خارج کردن فلسطینی‌ها در بخش‌هایی از رفح «تشدید تنش خطرناکی است که پیامدهایی در پی خواهد داشت».

در همین حال، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع قبلی، مدعی شد که جنگ در غزه دقیقاً با همان اهداف قبلی ادامه دارد: آزادی همه گروگان‌ها و شکست حماس.

 یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هم به «المیادین» گفت: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس منجر شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • نخستین واکنش یحیی السنوار به پیشنهاد مطرح شده در قاهره برای توافق
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است