Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@22:29:03 GMT

توقیف کامیون حامل 30 تن روغن قاچاق در شهرستان فهرج

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۵۲۱۹

توقیف کامیون حامل 30 تن روغن قاچاق در شهرستان فهرج

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ رضا رفیع آبادی،در تشريح اين خبر گفت:ماموران پلیس این شهرستان هنگام بازرسی خودروهای عبوری محور فهرج – زاهدان يک دستگاه کامیون عبوری را جهت بررسی متوقف کردند.   سرهنگ رفیع آبادی بیان داشت:ماموران در بازرسی از این کامیون 1200 کارتن روغن خوراکی که در مجموع 30تن وزن داشتند و به صورت غیرمجاز در حال حمل به شرق کشور بودند را کشف کردند که بنا به نظر کارشناسان ارزش این روغن ها یک میلیارد و500 میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه اقدامات پليس در حوزه مبارزه با قاچاق كالا مصداق عينی حمايت از كالای ايرانی و تحقق شعار سال است تصریح کرد:در اين رابطه يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق كالا فرمانده انتظامی شهرستان فهرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان