Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@09:07:09 GMT

پاکبانان شهر محمدیه و مهرگان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۵۴۴۶

پاکبانان شهر محمدیه و مهرگان تجلیل شدند

در مراسمی با حضور شهرداری و اعضای شورا از پاکبانان شهر محمدیه و مهرگان به عنوان پیام آوران سلامت و پاکیزگی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی و نیروهای خدماتی شهرداری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهراز پاکبانان شهرمحمدیه و مهرگان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پیری شهردار محمدیه در این مراسم اظهارداشت: پاکبانان سفیران زیبایی و پاکیزگی شهرها هستند و جایگاه آنها بسیار ارزشمند است و همه وظیفه داریم قدردان آنها باشیم.

وی اضافه کرد: اعضای محترم شورای اسلامی شهر محمدیه خوشبختانه برای حل  مشکلات و نیازهای اساسی کارگران شهرداری بویژه پرداخت بموقع حقوق آنها عزم جدی دارند و با حمایت همه جانبه تلاش کرده اند این مطالبات با تاخیر داده نشود و درحال حاضر حقوق نیروهای زحمتکش پاکبان از سوی پیمانکاران به موقع پرداخت می شود.

شهردار محمدیه گفت: پاکبانان خدوم در شهر محمدیه و مهرگان با تلاش  شبانه روزی در پاکیزگی سطح شهر و جمع آوری زباله موثرند و ما نیز قدردان خدماتشان هستیم.

در ادامه این مراسم علی حبیبی ویه ای رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه با تبریک روز کارگر اظهارداشت: خوشبختانه شهرداری انتخاب شده که به پرداخت حقوق کارگران حساسیت خاصی دارند و در این دوره حقوق همه نیروهای خدماتی به روز پرداخت می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: بهداشت و پاکیزگی شهرها از ملزومات هر شهری است و پاکبانان سختکوش با تلاش صادقانه خود ضمن پاکیزگی شهرها به سلامت شهروندان کمک می کنند.

حبیبی تامین معیشت و امور رفاهی پاکبانان را مهم دانست و اظهارداشت: توجه به مسایل رفاهی پاکبانان و تکریم و احترام به این گروه یک رسالت اخلاقی است و همه باید آن را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: با نظارت و پیگیری امور تلاش می کنیم تا هیچ قصوری در تامین نیازها و دادن حق و حقوق پاکبانان صورت نگیرد.

در ادامه از سوی شهردار از پاکبانان شهرهای محمدیه و مهرگان تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری محمدیه محمد پیری شورای اسلامی شهر محمدیه و مهرگان پاکبانان شهر شهر محمدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم اصفهان بر یک‌سری پروژه‌های سخت‌افزاری تاکید و تلاش بر اولویت‌بندی آن‌ها دارد، همچنین اعضای آن به‌عنوان نماینده مردم شهر به‌دنبال مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان هستند.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان در این دوره پیگیر موضوعاتی همچون مسائل زیست‌محیطی، حوزه آب و آلودگی هوا یا فرونشست برای برطرف‌کردن مشکلات شهروندان در شهر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر شورای اسلامی شهر اصفهان بر یک سری پروژه‌های سخت‌افزاری تاکید و تلاش بر اولویت‌بندی آن‌ها دارد، همچنین اعضای آن به‌عنوان نماینده مردم شهر به‌دنبال مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اقدامات شورا در ابعاد و مؤلفه‌های حکمروایی شهری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و در آینده به‌دنبال تکمیل آن است.

نباتی‌نژاد ادامه داد: در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر در بُعد شفافیت و پاسخگویی، حکمروایی مشارکت مبنا ورود پیدا کردیم و پیگیر پروژه‌هایی همچون رصدخانه شهری هستیم.

وی با اشاره به تصویب طرح ساب در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این طرح همان سامانه اطلاع‌رسانی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر است، همچنین طرح شهربان، شهراندیش و شهریار مورد تصویب قرار گرفت که اجزای تکمیل‌کننده حکمروایی مشارکت مبنا است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر پیگیر طرح حکمروایی داده مبنا و بحث ارتقای بهره‌وری در سطح شهر هستیم و امیدواریم در این مسیر به یک نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

کد خبر 748378

دیگر خبرها

  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد