Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:31:20 GMT

استاندار جدید کرمان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۵۴۷۸

استاندار جدید کرمان منصوب شد

گروه استان‌ها - در جلسه صبح امروز هیئت دولت، محمدمهدی فداکار به عنوان استاندار جدید کرمان از هیئت وزیران رای اعتماد گرفته و جایگزین زینی‌وند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرمان، در جلسه صبح امروز هیئت دولت، محمدمهدی فداکار به عنوان استاندار جدید کرمان از هیئت وزیران رای اعتماد گرفت و جایگزین علی زینی‌وند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فداکار که پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی کشور بود، دارای سوابق متعدد اجرایی و فرهنگی است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به معاونت اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، معاونت طرح و توسعه دانشگاه پیام نور کشور، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، عضویت هیئت امنای چندین دانشگاه، عضویت هیئت امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، عضویت هیئت امنای بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد رودکی و ریاست هیئت مدیره بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) اشاره کرد.

توضیح وزارت کشور درباره روند انتخاب استاندار جدید کرماناستاندار جدید کرمان: از روح مطهر حاج قاسم ‌برای انجام مسئولیت مدد می‌گیرم

به گزارش تسنیم، استاندار جدید کرمان 55 ساله، از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در لشکر 41 ثارالله کرمان، اهل شهرستان رفسنجان و دارای مدرک دکترای جامعه شناسی توسعه است.

انتهای پیام/511/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسات هیئت دولت استانداری کرمان استان کرمان جلسات هیئت دولت استانداری کرمان استان کرمان استاندار جدید کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی