Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@23:33:54 GMT

نماز عید فطر در 16 بقعه متبرکه قم اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۵۴۹۰

نماز عید فطر در 16 بقعه متبرکه قم اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عطاءالله جباری ضمن تبریک فرا رسیدن جشن بندگی و اطاعت، عید سعید فطر اظهار کرد: همزمان با این روز فرخنده، نماز عید فطر در 16 بقعه نواحی و بخش‌های مختلف استان، اقامه می‌شود.

وی افزود: در ناحیه یک شهرستان قم، هشت بقعه میزبان نمازگزاران عید خواهند بود که از جمله آنها می‌توان به حرم مطهر امامزادگان علی بن جعفر(ع)، شاه سید علی(ع)، سلطان محمد شریف(ع)، جمال غریب(ع) و طیب و طاهر(ع) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در مسجد جامع قم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین امکان مقدسه نیز نماز عید فطر اقامه خواهد شد گفت: نماز عید در این بقاع از ساعت 7 صبح آغاز و در برخی از آنها ضیافت صبحانه نیز برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در پنج بقعه متبرکه ناحیه دو شهرستان قم نیز نماز عید از ساعت 7:30 اقامه می‌شود که شامل آستان مقدس و نورانی امامزادگان ابراهیم و محمد(ع)، سید معصوم(ع)، جعفر شهید(ع)، احمد(ع) منطقه خاکفرج و عبدالله(ع) روستای قلعه چم هستند.

جباری به بقاع متبرکه کهک که نماز عید فطر در آنها اقامه می‌شود اشاره و ابراز کرد: در آستان مقدس امامزادگان زینب(س) و هاشم(ع) نماز عید به امامت امام جمعه کهک اقامه خواهد شد همچنین در آستان مقدس امامزادگان هادی(ع) روستای وشنوه و عباس(ع) روستای ورجان نیز این مراسم نورانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: بقاع قم اوقاف قم عید فطر نماز عید فطر اقامه می شود نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود