Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل معتقد است بدون توجه به حضور یا عدم حضور در کورس چهار تیم برتر، کسب چهار امتیاز در چهار بازی هرگز کافی نیست.

طرفداری | توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی پس از شکست تیمش مقابل اورتون در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار، مشکلات خط حمله و بازی ندادن به لوکاکو صحبت کرد. توماس توخل در مورد معضل هجومی چلسی گفت:

اگر کاری باشد که بتوانم انجام دهم، تلاشم را خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلید کار برای من حفظ کلین شیت است. این دیدار با بازی مقابل منچستریونایتد متفاوت بود. در بازی مقابل منچستریونایتد، فضا بازتر بود و موقعیت های بیشتری وجود داشت. این بیشتر شبیه بازی مقابل وست هم بود و مقابل وست هم ما کلین شیت کردیم و هیچ اشتباه بزرگی نداشتیم. اگر تسلیم جوی مانند جو امروز گودیسون پارک شوید، ایمان تیم حریف را تقویت می کنید و به مشکل می خورید.

علت بازی ندادن به لوکاکو؟

چون جورجینیو را به بازی آوردیم و فقط سه تعویض داشتیم.

کورس قرار گیری در بین چهار تیم برتر؟

چند هفته پیش این را گفتم که هرگز احساس امنیت و اطمینان نمی کنم. مهم نیست که ما در کورس قرار گیری بین چهار تیم برتر هستیم یا خیر، چهار بازی آخر کافی نبوده است. چهار امتیاز هرگز کافی نیست، مهم نیست که در کورس هستیم یا نه.

چالش های قوی اورتون؟

آن ها از خیلی چیزها دور شدند و داور تصمیم گرفت که بازی را آن طور که مدیریت کرد، مدیریت کند. من از این بابت خوشحال نبودم اما به همین علت مهم است که اشتباهات بزرگی انجام ندهیم، ایمان داشته باشیم و به انجام کاری که انجام می دهیم در بالاترین سطح ممکن ادامه دهیم.

پیشنهاد دهنده ترجیحی شما برای مالکیت چلسی؟

مایلم اگر ممکن باشد این سوال را در کنفرانس خبری بعدی از من بپرسید. بعد از بازی، هیچ احساسی نسبت به این سوال ندارم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت واکنش ارلینگ هالند به مرگ مینو رایولا طعنه سرمربی الاهلی به قایدی و نوراللهی رقص کارلو آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا (فیلم) علی دایی در گفتگو با طرفداری: پیشنهاد بدهند هم جای اسکوچیچ را نمی گیرم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل

اولی هونس هیچ قصدی برای عقب‌نشینی از ادعاهایش درباره توماس توخل مطرح کرده، ندارد

 

طرفداری | در فاصله چند روز مانده به بازی مقابل رئال مادرید، صحبت‌های اولی هونس و انتقاد علنی او از توماس توخل باعث ایجاد حواشی زیادی پیرامون بایرن مونیخ شده است.

اولی هونس در یک مصاحبه مفصل، درباره توماس توخل گفت که او اعتقاد دارد اگر از بین بازیکنان جوان مانند جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ یا آلفونسو دیویس عملکرد خوبی نداشته باشند، بهتر است بازیکن دیگری به‌جای آن‌ها جذب شود تا اینکه روی پیشرفت آن‌ها وقت بگذارند.

پس از این صحبت‌ها نیز توخل ضمن رد کردن این صحبت‌ها و نادرست دانستن‌شان، از هونس نیز بابت گفتن چنین حرف‌هایی در این مقطع حساس از فصل انتقاد کرده است.

بیش‌تر بخوانید:

تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟ توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟

حال اولی هونس به نشریه کیکر اعلام کرده با وجود واکنش تند توماس توخل، همچنان بر سر حرف خود و انتقادش از این سرمربی مانده است. توخل ترجیح می‌دهد هرگاه اوضاع خوب پیش نمی‌رود، بازیکن جدیدی جذب شود تا اینکه بخواهد با آن‌ها کار کند تا بهتر شوند.

هر چند هونس خبر رسانه‌ها درباره اختلاف بین او و توخل را نیز اغراق‌آمیز دانسته است. با این حال هونس علاقه‌ای به کنار گذاشتن این صحبت‌ها ندارد و مصمم است در آینده نظرش را بیش از پیش روشن کند. حال باید دید ماجرای هونس و توخل به کجا کشیده خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند