Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید میثم حیدرهایی عصر یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش دامغان بیان کرد: آموزش و پرورش دامغان موفق شد در جذب نو آموزان پیش دبستانی در سطح استان سمنان رتبه اول را کسب و به طور ۱۰۰ درصدی این طرح را با موفقیت اجرا کند.

وی افزود: یکی طرح‌های خوب و قابل اهمیت بحث تدریس فاخر در حوزه ابتدایی بوده که از بین ۷۰۴ تدریس ارائه شده در بحث تولید فضای مجازی ۲۹۱ تدریس از شهرستان دامغان بود که آموزگاران دامغانی موفقیت خوبی کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای آموزش و پرورش دامغان تصریح کرد: در جشنواره الگو تدریس آموزگاران دامغانی ۵ رتبه برتر را در سطح استان به نام خود ثبت کردند که شهرستان دامغان رتبه اول استان را به دست آورد.

حیدرهایی از کسب رتبه سیزدهم در اجرای طرح آموزشی پژوهشی تحت عنوان «عید و داستان» خبر داد و افزود: سال گذشته با اجرای طرح مداخله کمترین تکرار پایه تحصیلی از شهرستان دامغان در استان سمنان ثبت شد.

وی همچنین گفت: در سطح شهرستان دامغان ۲۲ مرکز پیش دبستانی زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت دارند.

مدیر آموزش و پرورش دامغان از کسب رتبه اول استانی آموزش و پرورش دامغان در بحث توسعه متوازن آموزشی خبر داد و افزود: در بحث موفقیت توسعه متوازن آموزشی در سطح کشور عدد ۳۶ درصد است که این عدد در شهرستان دامغان با رشد شش درصدی میانگین کشوری به ۴۸.۶ درصد رسید.

حیدرهایی گفت: در دامغان ۱۴ هزار و ۲۳۲ دانش‌آموز با یک هزار و ۱۰۰ پرسنل آموزشی و اجرایی فعالیت دارند.

کد خبر 5480679

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان پیش دبستانی دامغان روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید فطر آموزش و پرورش دامغان شهرستان دامغان رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان

طبیه گفت: ۲۶ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص پیدا کرده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار و ۳۱۰ نوآموز استان همدان در سایت ثبت نام شدند گفت: تمام فرآیند ثبت‌نام و نوبت‌گیری الکترونیکی است و خانواده‌ها باید با خط تلفن همراهی که به نام خودشان است وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی http://my.medu.ir شوند و نسبت به نوبت‌گیری سنجش سلامت نوآموزان اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، هدف از اجرای برنامه سنجش را شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان و تهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها و نقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی تمامی کودکان ورود به مدرسه در راستای مداخلات به هنگام آموزشی و توان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی و درسی مناسب و جای‌دهی درست آنان اعلام کرد.

محمدی تأکید کرد: سنجش سلامت ۲۹ هزار و ۹۵۰ نوآموز در دوره قبل، تابستان سال گذشته انجام شد که شرایط جسمی کودکان در سن ورود به پیش دبستانی از جمله پوست، مو، قد، وزن، بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفت.

او، تعداد جامعه هدف برای شرکت در طرح سنجش استان همدان را ۲۸ هزار و ۸۵۰ نفر اعلام و تصریح کرد: متولدان نیمه دوم سال ۹۶ و نیمه اول سال ۹۷ که در سال تحصیلی آینده می‌توانند وارد دبستان شوند، باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند.

به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا تیرماه امسال ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان