Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:52:06 GMT

لزوم نظارت بر فرآیند توزیع روغن در استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۵۹۴۰

لزوم نظارت بر فرآیند توزیع روغن در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری عصر یکشنبه در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار با اشاره به آزاد سازی قیمت آرد مورد نیاز بخش صنف و صنعت اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های واحدهای تولیدی و صنایع غذایی آرد محور، تأمین آرد مورد نیاز این واحدها است.

وی تأمین منابع مالی مورد نیاز آرد را از دیگر مسائل مورد نظر این واحدها دانست و افزود: تأمین منابع مالی مورد نیاز آنها به منظور جلوگیری از وارد آمدن هر گونه آسیب باید در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: انتظار می‌رود با تغییرات حاصل شده در قیمت آرد صنف و صنعت خروج آرد از شبکه اصلی توزیع مدیریت شود و نباید منجر به اخلال در شبکه توزیع آرد شود.

عسگری سپس گفت: وزارت جهاد کشاورزی فرایند توزیع روغن را به صورت شفاف اطلاع رسانی نماید تا بتوان شیوه‌های نظارت متناسب با توزیع این کالا را در دستور کار قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: تقاضای صنف و صنعت شکر پاسخ داده نمی‌شود و این موضوع نیازمند بازنگری و اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از آسیب به تولید می‌باشد.

کد خبر 5480712

منبع: مهر

کلیدواژه: روغن خوراکی استانداری تهران حشمت الله عسگری روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید فطر مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید

 

محسن گرجی مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما در زنجیره تامین بخش هایی را بیش از اندازه محدود کرده ایم در حالی که باید سیاست صنعت نساجی را تأمین کنیم، ما در زنجیره این صنعت یک محدودیت هایی داریم.  

 او گفت: به طور کلی در حوزه واردات پارچه باید محدودیت های بیشتری را اعمال کنیم تا ظرفیت تولید های داخل کشور فعال تر شود، ما در تأمین مواد اولیه صنعت پارچه کشور مشکلی نداریم.  

 گرجی بیان کرد: سال گذشته، یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلار واردات داشتیم که از این رقم ٧٠٠ میلیون دلار به پارچه اختصاص دارد.

او در خصوص حوزه فرش های ماشینی گفت: در حوزه فرش ماشینی تا یک میلیون دلار ظرفیت صادرات وجود دارد، اما افزایش صادرات نیاز به مجموعه اقداماتی دارد. بحث بازگشت ارز هم باید اصلاح شود که یکی از مهم ترین موانع است.

گرجی اضافه کرد: صادرات فرش ماشینی حدود ۲۸۰ میلیون دلار بوده که حدود یک سوم از کل ۷۰۰ میلیون دلار صادرات در دفتر نساجی و پوشاک را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد