Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@04:31:13 GMT

پیام احساسی ماتیاس دلیخت برای مینو رایولا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۵۹۸۲

ماتیاس دلیخت در پیامی پر احساس به مرگ مینو رایولا واکنش نشان داد

موکلان سوپر ایجنت مطرح ایتالیایی شوک بزرگی بابت درگذشت او متحمل شدند.

طرفداری | مینو رایولا یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های دنیای فوتبال در سالیان اخیر بود که البته اثرگذاری‌اش به مسائل خارج از زمین مربوط می‌شد. رایولا برای حدود سه دهه به عنوان یک ایجنت موفق فعالیت کرد و انتقال‌های بسیار بزرگی را برای بازیکنانی سرشناس رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، مشکلات بدنی و مدت‌ها درگیری با بیماری، سرانجام زندگی او را در ۵۴ سالگی خاتمه داد. پس از درگذشت رایولا، اغلب موکلان او به این اتفاق تلخ واکنش نشان دادند که یکی از آن‌ها ماتیاس دلیخت بود. رایولا در انتقال دلیخت به یوونتوس در تابستان ۲۰۱۹ نقش بزرگی داشت و مدافع هلندی را از ارزشمندترین موکلان خود می‌دانست.

ماتیاس دلیخت امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، جملاتی احساسی راجع به مرگ مینو رایولا نوشت:

مینوی عزیز، فکر می‌کنم برای نوشتن این پیام آماده نیستم و هرگز آماده نخواهم بود. این اتفاق برای ما بازیکنان، خانواده‌ات و مهم‌تر از همه، شخص تو، خیلی زود رقم خورد. تو رویاهای زیادی برای محقق کردن داشتی و چیزهای زیادی را به جا گذاشتی. وقتی برنامه‌هایت برای آینده من را توضیح دادی، خیال می‌کردم دیوانه هستی، اما در نهایت همیشه حق با تو بود. تو اتفاقات زندگی را درک می‌کردی و نشان دادی که هیچ غیر ممکنی وجود ندارد. 

بار اولی که با تو ملاقات کردم، فهمیدم یک انسان خاص هستی. شخصیت کاملا متفاوتی از من داشتی اما هر دو یک نقطه اشتراک داشتیم؛ هر دو می‌خواستیم بهترین کاری که از دستمان برمی‌آید را انجام بدهیم. تو و تیمت با تمام وجود برای بازیکنان می‌جنگیدید و به همین دلیل همه آن‌ها عاشقت بودند. همان‌طور که همیشه می‌گفتی: آن‌ها پسران من و اعضای خانواده‌ام هستند. حالا زمانی است که ما باید نقش‌ها را تغییر بدهیم. تو برای ما همه کار کردی و حالا ما برای خانواده‌ات که بیشتر از هر چیزی عاشقشان بودی، هر کاری می‌کنیم. قول می‌دهم که از تمام چیز‌هایی دوست داشتی مواظبت کنیم، مثل پسرهای خودت. 

 مینو، برای همه چیز دلتنگت خواهم بود. برای این که به خاطر من در مقابل همه یک پسر بد بودی، ایجنت من بودی و مخصوصا برای این که بهترین دوستم بودی. کسی که همواره می‌توانستم از او کمک بگیرم، کسی که برای من می‌جنگید و همچنین کسی که در مورد شرایط زندگی با او صحبت می‌کردم. کسی که اطلاعات زیادی در مورد مسائل مختلف داشت و از خودم عصبانی‌ام که چرا چیزهای بیشتری از تو نپرسیدم. مطمئنم زمانی می‌رسد که فرصت انجام این کار و دوباره به آغوش کشیدنت را خواهم داشت زیرا همین حالا هم خیلی دلتنگت هستم. دوستت دارم مینو!

اخبار داغ 

رکنا برگشت واکنش ارلینگ هالند به مرگ مینو رایولا طعنه سرمربی الاهلی به قایدی و نوراللهی رقص کارلو آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا (فیلم) علی دایی در گفتگو با طرفداری: پیشنهاد بدهند هم جای اسکوچیچ را نمی گیرم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماتیاس دلیخت مینو رایولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی

سرهنگ اکبر محمدجعفری گفت: در موضوع واریز سود سهام عدالت به حساب شهروندان و بحث کالابرگ و موارد این چنینی سوءاستفاده‌هایی از طرف مجرمین و کلاهبرداران سایبری صورت می‌گیرد و پیامک جعلی ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • پیامی از غزه به دانشگاه‌‎های آمریکا | ببینید
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)