Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست استانی جهاد آب رسانی به ریاست دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان و با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ، دکتر مرتضوی، در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان، در ماه ضیافت الهی و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، تصریح کرد: جهاد آبرسانی به مناطق محروم از خدمات کارآمد و ماندگار دولت مردمی سیزدهم است که نقشی ارزنده در توسعه پایدار مناطق محروم ایفا می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بیان کرد: اعتبارات تخصیص داده شده به برنامه جامع اقدام ملی محرومیت زدایی در استان اصفهان می باید با تلاش منسجم و هم افزایی همه نهادها و مسئولان استانی در راستای برنامه های مصوب ابلاغی محقق و عملیاتی شود.

نماینده عالی قوه مجریه در استان اصفهان، بر ضرورت ایجاد بانک جامع اطلاعات از مسائل، دغدغه ها و نارسایی‌های جاری در مناطق محروم استان تاکید نمود و در ادامه بر حضور میدانی موثرتر و اشراف دقیق تر مسئولان محلی از جمله فرمانداران تابعه از وضعیت محرومیت در مناطق تحت تصدی ایشان تصریح نمود و افزود: برای رفع محرومیت و کاهش مشکلات مردم مناطق محروم استان علاوه بر قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران استفاده از ظرفیت ها و توان ارتش نیز می تواند کارساز و موثر واقع شود.

وی، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان پروژه آبرسانی به مناطق محروم را باید متعلق به خود بدانند و از همه توان خود برای پیشبرد هر چه سریعتر  طرح جامع محرومیت‌زدایی استفاده کنند.

رئیس شورای اداری استان، بر استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی به منظور رایزنی و افزایش سهم اصفهان در جذب اعتبارات ملی تصریح و این مقوله را موضوعی اثرگذار، راهبردی و بسیار حائز اهمیت برشمرد .

 

انتهای خبر/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان توسعه پایدار دولت مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز

داود نجفیان گفت: این طرح که با هدف تامین آب استان البرز برای افق ۳۰ ساله از ۲ سال پیش در دست اقدام قرار گرفته ، امسال ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به آن تخصیص داده شده و امسال اولین سالی است که این طرح اعتبار ملی دریافت می کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت : اکنون نیز ۲ پروژه مهم انتقال آب از رودخانه کرج در اجرای طرح جامع آبرسانی استان البرز در دست اقدام یا دستور کار قرار دارد.

نجفیان بیان کرد : یکی از این پروژه ها ، انتقال آب رودخانه کرج از آبگیر بلیقان به تصفیه خانه شماره ۲ کرج است که اعتبار پیش بینی شده برای آن ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز اظهار کرد: این شبکه به طول ۹ کیلومتر سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب از آب رودخانه کرج به تصفیه خانه شماره ۲ کرج انتقال می دهد.

وی اظهار کرد: اکنون در حال انتخاب پیمانکار این پروژه هستیم و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز و طی سه ماه آینده تکمیل و وارد مدار خواهد شد.

نجفیان گفت : طرح دیگر انتقال آب از رودخانه کرج به تصفیه خانه شماره سه کرج است که تابستان امسال با ظرفیت تامین ۱۲.۵ میلیون متر مکعب آب در سال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت : این طرح ها زیر مجموعه طرح جامع آبرسانی البرز هستند که به صورت جهادی اجرا می شوند.

نجفیان بیان کرد: بخش دیگر طرح جامع آبرسانی استان در مناطق غربی و جنوبی البرز در دست اقدام است.

وی افزود: اکنون در این محدوده شبکه انتقال آب سد طالقان به نظرآباد و اشتهارد به طول ۶۲ کیلومتر اجرا شده که با تکمیل تصفیه خانه آب شهرجدید مهستان ، ساکنان غرب و جنوب البرز در آینده نزدیک به آب سد طالقان دسترسی پیدا می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان