Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:12:59 GMT

قاتل زن ۴۰ ساله در لارستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۶۳۳۹

قاتل زن ۴۰ ساله در لارستان دستگیر شد


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ محمد یوسفی، گفت: با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر توقیف خودرو برابر حکم قضائی در یکی از روستاهای اطراف لارستان، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند که در همین حین صدای شلیک تیر از حیاط خانه‌ای شنیده و مشاهده کردند شخصی از دیوار پشت آن منزل به سمت جنگل‌های اطراف روستا در حال متواری شدن است که سریعاً وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی به صورت پیاده پس از مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فردی که در حال فرار بود را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران سریعاً به محل تیراندازی مراجعه و مشاهده کردند خانمی «فرد تماس گیرنده با ۱۱۰» مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سرهنگ یوسفی اظهار داشت: در بررسی از محل وقوع و صحنه جرم یک قبضه اسلحه شکاری دولول به همراه ۴ عدد فشنگ و پوکه کشف شد.

وی ادامه داد: قاتل ۵۲ ساله در بازجویی اولیه لب به اعتراف گشود و گفت به علت اختلاف خانوادگی از همسرم جدا زندگی می‌کنم و وی از من شکایت کرده و حکم توقیف خودرو پراید را گرفته و من با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بودم به درب منزل همسرم به قصد گرفتن رضایت مراجعه کردم که به خاطر مشاجره لفظی وی را به قتل رساندم.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده دعای روز بیست و نهم رمضان عید فطر سرهنگ یوسفی مأموران انتظامی لارستان ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده دعای روز بیست و نهم رمضان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن اکبری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی این شهرستان به یک سواری تیبا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، تعداد یک هزار و ۳۲ ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی البسه قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مربوط به حوزه قاچاق کالا را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097202

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان