Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت در شهر کاشیاس دوسول برزیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران اکونومیست به برزیل، بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور بیش از ۴۵۰۰ ورزشکار از ۸۰ کشور و در ۲۰ رشته ورزشی در شهر کاشیاس دوسول برزیل افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم کاروان ایران با ۱۵ ورزشکار  (۲ زن و ۱۳ مرد) در رشته های کاراته، جودو، فوتبال، والیبال ساحلی و تیراندازی و با پرچمداری مهرداد صیدی قهرمان جودوکار کشورمان رژه رفتند.

ورزشکاران فرانسه اولین تیمی بود که در مراسم افتتاحیه رژه خود را آغاز کردند، تیم‌های کامرون، کابون، رومانی و اوکاندا نیز جزو کشورهایی بودند که ورزشکاران آن در مراسم افتتاحیه حضور نداشتند و تنها نماینده‌ای از این کشورها در مراسم رژه شرکت کرده بودند.
آمریکا با بیشترین ورزشکار در این دوره از بازی‌های المپیک ناشنوایان در مراسم رژه حضور داشت.
در این مراسم ورزشکاران برزیل میزبان برگزاری بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان، آخرین کشوری بود که در مراسم افتتاحیه رژه رفتند.
مشعل بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان پس از سخنرانی شهردار شهر کاشیاس دوسول، رییس فدراسیون ناشنوایان برزیل و کاستاوا پرازولا رییس کمیته بین‌المللی ورزش‌های ناشنوایان و با حضور همسر رئیس جمهور برزیل روشن شد.

About Nastooh.ir

این بازی‌ها از امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت با رقابت بیش از ۴۵۰۰ ورزشکار در ۲۰ رشته ورزشی در شهر کاشیاس دوسول برزیل آغاز می شود و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
نمایندگان ایران با ۷۵ ورزشکار در ۸ رشته ورزشی تکواندو، کاراته، جودو، تیراندازی، دوومیدانی، کشتی آزاد و فرنگی، فوتبال و والیبال ساحلی در این دوره از بازی‌ها حضور دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بازیهای المپیک ناشنوایان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازیهای المپیک ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو

دریافت 7 MB دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از حضور رئیسی در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا ببینید.

کد خبر 846858 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو