Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@04:36:57 GMT

«عروسی مردم» در اکران تابستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۶۹۱۹

«عروسی مردم» در اکران تابستان

با اعلام مجید توکلی زمان اکران «عروسی مردم» قطعی شد و این فیلم با بازی نازنین بیاتی و شکیب شجره تابستان و بعد از ایام محرم به سینماها می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجید توکلی (کارگردان «عروسی مردم») با انتشار تصویر تازه‌ای از این فیلم نوشت: «بالاخره چراغ امیدی برای اکران «عروسی مردم» روشن شد و پایان تابستان فیلم را اکران می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش فیلم بر عهده «فیلمیران» است و امیدوارم در این مدت باقی‌مانده مراحل آماده‌سازی فیلم زودتر طی شود. «عروسی مردم» در ادامه فضای سرخوش و سرحال «متولد۶۵» قصه‌ی دختر و پسری است که این‌بار تصمیم می‌گیرند برای تفریح به عروسی‌های مردم بروند و خوش باشند.پس قرار ما بعد از ماه محرم»

«عروسی مردم»، در ادامه فیلم سینمایی «متولد ۶۵» فضایی عاشقانه و سرخوش دارد و به قلم جمیله دارالشفایی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی ساخته شده است. نازنین بیاتی، شکیب شجره، احترام برومند، زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد حیدری، سارا محمدی بازیگران این فیلم هستند. در این فیلم علی اوجی مجری طرح و دانیال زمانی مدیر پروژه هستند.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی فیلم سینمایی محرم برنا عروسی عروسی مردم عروسی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 مهدی باقربیگی بازیگر نقش مجید در سریال قصه‌های مجید و محمدعلی میاندار بازیگر نقش معلم در این سریال پس از سی و چهار سال در کنار هم در یک برنامه حضور یافته‌اند و از خاطرات حضورشان در این سریال گفتند. بخشی از حرف‌هایشان را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد