Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با همت شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی در آستانه عید سعید فطر ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶.۶ میلیارد تومان به خانواده نیازمندان ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، توجه به محرومان و اجرا مسئولیت‌های اجتماعی یکی از راهبردهای صنایع پارسی جنوبی است که در این راستا برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در نقاط پیرامونی این صنایع اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از برنامه‌های شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی توجه به معیشت نیازمندان است که این مهم در ایام ماه مبارک رمضان به اوج خود رسیده است.

اختصاص 7 هزار و 500 سبد معیشتی از سوی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی پارس به خانواده‌های نیازمند

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از سوی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی‌های پارس، بسته‌های معیشتی در آستانه عید فطر به نیازمندان مناطق جنوبی استان بوشهر اهدا شد.

محمد رضا میری با قدردانی از  توجه شورا راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به خانواده‌های نیازمند اظهار داشت: در آستانه عید سعید فطر 7 هزار و 500 سبد معیشتی از سوی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی پارس به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اهدا شد.

وی این کمک‌ها را تحت عنوان عیدانه نیازمندان دانست و تصریح کرد: بسته‌های معیشتی یاد شده به ارزش 6 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی پارس جنوبی خریداری و تحویل کمیته امداد و بهزیستی شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ، این بسته‌های معیشتی را شامل برنج، روغن، قند، شکر، چای، رب گوجه‌فرنگی، تن ماهی، ماکارونی و حبوبات دانست و افزود: ارزش هر بسته معیشتی حدود 880 هزار تومان است.

میری اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی در اسرع وقت از سوی امدادگران شهرستان‌های 4 گانه جنوبی استان بوشهر میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه صنایع پتروشیمی پارس جنوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خدمات ارزنده‌ای به مددجویان کرده است خاطر نشان کرد: از سالها گذشته تاکنون به ویژه در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا و همچنین در حوزه ساخت مسکن مددجویی اقدامات خوبی از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در سطح استان بوشهر انجام شده است که امید می‌رود همچنان با نگاه مثبت مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه شرایط بهتری برای مردم رقم بخورد.

شورای راهبردی صنایع پتروشیمی، در حوزه مسئولیت اجتماعی به نیازمندان خدمات‌رسانی می‌کند

رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی نیز با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در استان تدوین شده است اظهار داشت: بخشی از جهت‌گیری شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به نمایندگی از صنایع پتروشیمی، در حوزه مسئولیت اجتماعی، کمک به بخش آسیب‌پذیر جامعه بوده که این سیاست با آغاز روند شیوع بیماری منحوس کرونا و فشارهای اقتصادی به مردم، با جدیت بیشتری دنبال شده است.

استاندار بوشهر: صنایع سنگین 3 درصد سود سالانه به مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص دهنداعتبارات منطقه پارس جنوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی 3برابر شد + فیلممسئولیت‌های اجتماعی از سوی صاحبان صنایع و معادن استان بوشهر اجرا شود

حجت نظری، صنایع پتروشیمی را یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های صنعتی در سطح کشور عنوان کرد و گفت: این شورا تاکنون گام‌های مؤثری در زمینه‌های گوناگون مسئولیت‌های اجتماعی در سطح استان بوشهر برداشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که این اقدام، توزیع بسته های معیشتی عیدانه در این ایام که مردم از نظر اقتصادی در شرایط سخت قرار دارند رضایتمندی آنان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای راهبردی صنایع پتروشیمی خانواده های نیازمند سوی شورای راهبردی مسئولیت های اجتماعی صنایع پتروشیمی پارس بسته های معیشتی حوزه مسئولیت کمیته امداد پتروشیمی ها استان بوشهر منطقه پارس پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به برداشت اعضای بیمار مرگ مغزی در بیمارستان دشتستان، گفت: در این راستا بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد. - اخبار استانها -

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به اینکه اهدای عضو بیماران مرگ مغزی به دیگر بیماران نیازمند به اعضا جان می‌بخشد از اهدا عضو بیمار مرگ مغزی یک بانوی دشتستانی خبر داد و اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوع دوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی تصریح کرد: این بانوی 50 ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد که بعد از انجام آزمایشات تشخیصی لازم، خون‌ریزی در بطن‌های مغزی به علت فشار خون کنترل نشد و متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

شکیب آزاد اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربانش، کلیه‌ها و کبد آن برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات کارکنان بخش ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان در همراهی این عمل خاطرنشان کرد: این 117 همین برداشت عضو استان بوشهر و دومین برداشت اعضای بیماران مرگ مغزی سال جاری است.

وی اضافه کرد: تاکنون 7 قلب بیماران مرگ مغزی از استان بوشهر با پرواز به تهران و شیراز برای پیوند به بیماران انتقال داده شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد