Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری کلاس‌های حضوری کارشناسی در دانشکده‌های مختلف را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، شورای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری کلاس‌های حضوری مقطع کارشناسی در دانشکده‌های مختلف را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه کلاس‌های درسی دانشجویان کارشناسی در دانشکده مهندسی از ۱۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و دانشجویان غیربومی این دانشکده برای استقرار در اتاق‌های خود می‌توانند در رو‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان دانشکده‌های علوم تربیتی و روانشناسی، علوم ریاضی، ادبیات و علوم انسانی، الهیات، علوم اداری و حقوق هم از ۲۴ اردیبهشت باید در کلاس‌های درسی خود حاضر شوند.

دانشجویان این دانشکده‌ها برای دریافت کلید اتاق خود در روز‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت باید به دانشگاه مراجعه کنند.

گفتنی است، در مرحله اول حضوری شدن کلاس‌های درسی کارشناسی، دانشجویان دانشکده‌های دامپزشکی، علوم ورزشی، منابع طبیعی و محیط زیست، معماری و شهرسازی، کشاورزوی علوم از چهارم اردیبهشت در کلاس‌های درسی حضور یافتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی مشهد آموزش حضوری کلاس های درسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید