Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا بازار شهر سی‌سخت با کمبود روغن خوراکی مواجه شده است چرا که تنها شرکت تامین‌کننده حال حاضر پاسخگوی نیاز مردم نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، روغن خوراکی در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا استان کهگیلویه‌وبویراحمد کمیاب‌تر از همیشه شده است شهروندان سی سختی برای خرید روغن به یاسوج مرکز استان مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که روغن خوراکی و سرخ کردنی یکی از اصلی ترین موارد سبد مصرفی روزانه خانوارها محسوب می‌شود، مصرف آن به نسبت سایر مواد غذایی بالاتر بوده و از اینرو تقاضای این محصول بیشتر است.

شهروندان سی سخت از نبود روغن در شهر گلایه دارند و انتظار می رود از مسئولان صنعت معدن و تجارت و همچنین جهاد کشاورزی که با رایزنی های خود با مرکز درخواست سهمیه بیشتر برای استان کنند، همچنین می توانند با حضور مستمر در بازار کمبودها را بررسی و جهت تامین آن تلاش کنند.

یکی از دلایل کمبود روغن در بازار استان کهگیلو بویراحمد و بخصوص شهرستان دنا و شهر سی سخت را طبق گفته کارشناسان میتوان کمبود نهاده های دامی و بالا بودن قیمت آن عنوان کرد.

گفتنی است در حال حاضر تنها شرکت تامین کننده روغن در سی سخت شرکت طبیعت است که به تعهدات خود به خوبی عمل کرده ولی این شرکت به تنهایی پاسخگوی نیاز مردم نیست.

طبق گفته برخی مغازه داران سی سخت شرکت هایی مثل هایلی، بهار، اویلا و فامیلا که تولید و پخش روغن خوراکی را برعهده دارد اصلا توجهی به شهر سی سخت ندارند و تنهای توزیع کنند روغن در سی سخت شرکت طبیعت است که آن هم به دلیل سهمیه کم استان با محدودیت توزیع مواجه است.

یکی از عوامل شرکت طبیعت در استان به خبرنگار ما گفت: مسئولان استان باید با رایزنی با مرکز سهمیه بیشتری برای استان طلب کنند، چرا که ما تمام تلاش خود را برای شهرهای استان می کنیم ولی وقتی سهمیه کمی به استان تعلق گیرد مجبور هستیم آن را جیره بندی کنیم تا به همه مناطق برسد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روغن خوراکی شرکت طبیعت شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، روند نوسازی ناوگان حمل ونقل هوایی یکی از اولویت های اصلی در بخش حمل ونقل به شمار می رود که در حال حاضر این روند توسط شرکت های حمل ونقل هوایی در حال انجام است و از سوی دیگر با توجه به تاکید وزیر راه وشهرسازی مبنی بر نوسازی ناوگان هوایی و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای احیا و بازسازی ناوگان بخش هوایی در دستور کار قرار گرفته است که این اقدام خود یکی از مهم ترین برنامه های است که در دستور کار تمامی بخش ها قرار گرفته است.

براساس این گزارش پیش از این محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خرید هوشمندانه هواپیما و هدفمند کردن این موضوع و جلوگیری از اعمال سلیقه با توجه به نیاز کشور را ضروری دانست و افزود: در حال حاضر ۵۵۰ فروند هواپیما نیاز داریم و در صورت عدم تامین این تعداد، عرضه و تقاضا هماهنگ نیستند.

وی تصریح کرد: از موضوعات مهم کارخانه هواپیماسازی سرریز دانش تخصصی، تولید قطعات زیرساخت و هم افزایی در حوزه فرودگاهی است.

در همین رابطه صابر نوروزی، سخنگوی شرکت هواپیمایی اعلام کرد: یک فروند هواپیمای بوئینگ MD-83 با شماره ثبت EP-CPV با تامین موتور، قطعات مورد نیاز، انجام چک های دوره‌ای و دریافت لیوری جدید و با انجام بدون مشکل تست پروازی وارد چرخه عملیاتی هواپیمایی کاسپین شد و خوشبختانه موضوع زمینگیری هواپیماهای MD این شرکت به دلیل نبود موتور، قطعات و... به اتمام رسید.

نوروزی با بیان اینکه  با ورود این هواپیما تعداد ۱۴۶ صندلی در دو کلاس بیزینس و اکونومی به چرخه پروازی ناوگان هوایی کشور افزوده شده است گفت: با بازگشت هواپیما به چرخه پروازی با میانگین ۶ سورتی پرواز روزانه ماهانه ۲۲٫۰۰۰ صندلی افزوده خواهد شد.

نوروزی با تشریح وضعیت ناوگان هواپیمایی کاسپین گفت: با توجه به اجرا گذاشتن سیاست توسعه ناوگان و افزایش بهره وری شرکت توسط مدیریت محترم عامل، کاپیتان عادل نورعلی و با تلاش متخصصان مجموعه های مهندسی تعمیرات و صلاحیت پروازی و تدارکات خارجی شرکت، اکنون ۸ فروند هواپیما از ناوگان بوئینگ MD و بوئینگ B737 فعال هستند.

وی  گفت: در مدت یک ماه نیم اخیر سه فروند هواپیما به ناوگان این شرکت اضافه گردیده و به حول قوه الهی با برنامه ریزی دقیقی که صورت پذیرفته تا یک ماه آتی با اضافه شدن دو فروند دیگر، تعداد ناوگان فعال این شرکت به ده فروند خواهد رسید که به نوعی یک رکورد بی نظیر در سال های اخیر برای این شرکت محسوب می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند