Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@00:49:40 GMT

کشف 70 تن روغن خوراکي قاچاق توسط بسيج نيشابور

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۷۰۵۱

خبرگزاری آریا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابوراز کشف 70 تن روغن خوراکی قاچاق در این شهرستان   خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ، علی نیک یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور اظهار کرد: در راستای پایش وضعیت کالاهای اساسی و گزارشاتی مبنی بر کمبود روغن در فروشگاه های سطح شهرستان، با هوشیاری و رصد و اشراف معاونت اطلاعات ناحیه،یک دستگاه تریلی حامل 24 تن روغن خوراکی قاچاق و بدون مجوز از یکی از واحدهای تولیدی روغن در شهرستان بارگیری و قصد خروج از استان را داشت که با هماهنگی دستگاه قضایی و حضور بازرسین صمت و جهاد کشاورزی توسط تعزیرات شهرستان توقیف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان اینکه اقدامات بعدی برای شناسایی عوامل اصلی در دستور کار قرار گرفت است خاطر نشان  کرد:  ارزش ریالی این بار تقریبا 7 میلیارد ریال می باشد .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور ادامه داد :مقدار 46 تن روغن دیگر در کارخانه فوق بدون اخذ مجوزهای لازم تولید شده و در حال بارگیری و انتقال به خارج از استان بود که با  هماهنگی تعزیرات شهرستان و با حضور بازرسین صمت و جهاد شهرستان در محل کارخانه توقیف گردید.

وی ضمن تقدیر وتشکر از ادارات فوق و دادستان در پیگیری این پرونده اظهار داشت:یکی از وظایف اصلی این نهاد مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و شناسایی و معرفی اخلالگران نظام اقتصادی کشور به دستگاه قضایی می باشد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابورخاطر نشان ساخت: این بار طی روز های آینده با تدبیر مسئولین شهرستان به منظور جبران کمبود روغن در داخل شهرستان توزیع خواهد شد.
وی از مردم  درخواست نمود تا موارد مربوط به احتکار و یا قاچاق کالاهای اساسی را از طریق سامانه 114 ستاد خبری بسیج اطلاع رسانی نمایند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف 70 تن روغن خوراکی قاچاق توسط بسیج نیشابور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد