Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- سال‌هاست که شرکت لنوو به تولید لپ‌تاپ اشتغال دارد. این بار این شرکت Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 را با به‌روزرسانی‌های جدید و استحکام مثال‌زدنی عرضه می‌کند.


به گزارش فرارو، از آنجایی که شرکت لنوو به دنبال تصاحب سهم وسیع‌تری از بازار لپ‌تاپ با کمک سری ThinkPad خود است، این سازنده هنگ‌کنگی لپ‌تاپ در سال ۲۰۲۲ سری شاخص ThinkPad X1 را برای پاسخگویی به نیاز حرفه‌ای‌هایی که خواستار جدیدترین، حرفه‌ای‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها هستند، عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری T نیز برای کاربران تجاری معمولی ارائه شده است. از طرفی سری Z علایق نسل جوان را هدف گرفته است. در این میان کاربرانی نیز هستند که به دنبال مدل‌های ارزان‌تر می‌گردند. لنوو برای این دسته از مشتریان سری P را عرضه کرده است.


برنامه‌ریزی لنوو مانند ساعت دقیق کار می‌کند. این شرکت در آخرین به‌روزرسانی ۲۰۲۲، خود را برای عرضه محصول جدید سری ThinkPad P، یعنی ThinkPad P14s Gen 3 آماده می‌کند. این دستگاه به همراه جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم Alder Lake اینتل ارائه می‌شود.


شرکت لنوو ادعا می‌کند که لپ تاپ Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 ممکن است بهترین نسخه سال ۲۰۲۲ برای متخصصان، مربیان و دانش آموزان باشد؛ زیرا این دستگاه مانند یک ایستگاه کاری متحرک به کاربران خود امکان جابجایی آزادانه در هر کجا بخواهند را ارائه می‌دهد. به عبارت ساده تر، این لپ تاپ برای کاربرانی که مدام در حال حرکت هستند، کاملا مناسب است.


اولین ویژگی برجسته لپ تاپ صفحه نمایش آن است. لپ تاپ Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 با صفحه نمایش ۱۴ اینچی 4K Ultra HD IPS LCD عرضه می‌شود. این نمایشگر به حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت مجهز است، صد در صد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از HDR-400 پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ همچنین دارای گواهینامه برای پشتیبانی از Dolby Vision است که به صفحه نمایش امکان می‌دهد نه تنها محتوا را به شیوه‌ای زنده‌تر نشان دهد، بلکه باعث می‌شود رنگ‌ها به شکل واقعی‌تری نسبت به صفحه نمایش لپ‌تاپ معمولی ظاهر شوند.


نکته جذاب بعدی پردازنده‌هایی هستند که در لنوو ThinkPad P14s Gen 3 استفاده شده اند. این دستگاه را احتمالا با آخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل که به ترتیب Core i5-1240P یا Core i7-1260P هستند، عرضه می‌شود. در مورد پردازنده گرافیکی، نیز می‌دانیم که پردازنده گرافیکی اختصاصی NVIDIA GeForce RTX T550 با ۴ گیگابایت VRAM ارائه شده است. این پردازنده با حداکثر ۴۸ گیگابایت رم ۳۲۰۰ مگاهرتز DDR4 و حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی NVMe PCIe Gen4 از حافظه سریع SSD جفت می‌شود. شرکت لنوو همچنین وعده داده که لپ تاپ ThinkPad P14s Gen 3 برنامه‌هایی مانند AutoCAD، Revit و SolidWorks را ارائه می‌کند.


علاوه بر این مشخصات، این لپ‌تاپ دارای مجموعه وسیعی از ویژگی‌های امنیتی ThinkShield پیشرفته است. توانایی آن در انجام آزمایش‌های سختگیرانه نظامی ایالات متحده برای تست دوام، استحکام و قابلیت اطمینان این لپ تاپ نشان داده که این دستگاه می‌تواند یک ایستگاه کاری سیار باشد و کاربران تقریباً در هر محیطی می‌توانند از آن استفاده کنند.


نکته آخر اینکه یک لپ تاپ تجاری حرفه‌ای بدون ویژگی‌های امنیتی کامل نیست. لپ تاپ ThinkPad P14s Gen 3 با ThinkShield ارائه می‌شود. می‌دانیم که ThinkShield مجموعه‌ای جامع از محافظت سراسری و ویژگی‌های امنیتی قابل تنظیم، از جمله رمزگذاری پیشرفته داده‌ها، فناوری احراز هویت بیومتریک مانند اسکنر اثر انگشت پیشرفته و فیلتر حریم خصوصی صفحه‌نمایش است.


لپ تاپ Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 در حال حاضر با قیمت ۲۵۲۹ دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد و لنوو در حال برنامه ریزی برای عرضه این لپ تاپ به مناطق بیشتری در ماه آینده است. بازار‌های جدید احتمالا شامل اروپا، کانادا، آسیای جنوب شرقی و ژاپن می‌شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: صفحه نمایش لپ تاپ شرکت لنوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود

با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. 

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

 

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود