Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر بسکتبال ایران در لیگ آلمان با پایان کارش در تیم باشگاهی خود به کشور باز می‌گردد تا تیم ملی را در رویدادهای پیش رو همراهی کند.

 بهنام یخچالی که طی فصل گذشته در بوندس لیگای آلمان و برای تیم MBC بازی می کرد با پایان کارش در این تیم قرار است طی هفته جاری به کشور بازگردد. بدین ترتیب این بازیکن برای حضور در اردوهای تیم ملی بسکتبال و همراهی این تیم در میادین رسمی آتی مشکل نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام یخچالی در جریان پنجره نخست رقابت های انتخابی جام جهانی که آذرماه سال گذشته برگزار شد از مهره های موثر تیم ملی ایران طی دو دیدار برابر بحرین بود اما این بازیکن به دلیل درگیری با ویروس کرونا نتوانست اسفندماه سال گذشته سفر دوباره به ایران داشته باشد تا همراه با دیگر ملی پوشان مقابل قزاقستان و سوریه در پنجره دوم انتخابی جام جهانی به میدان برود.

دیدارهای تیم ملی بسکتبال در پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۱۰ و ۱۳ تیرماه در قزاقستان و سوریه برگزار می شود. بعد از آن ملی پوشان بسکتبال باید در کاپ آسیا شرکت داشته باشد. دیدارهای تیم ملی در مرحله گروهی این رقابت ها از ۲۲ تیرماه با بازی برابر سوریه آغاز می شود و با برگزاری دو دیدار برابر قزاقستان (۲۴ تیرماه) و ژاپن (۲۶ تیرماه) پیگیری خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)