Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@14:31:25 GMT

آتش‌سوزی در درمانگاه مومن‌آباد شهرستان ازنا+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۹۲۸۸

آتش‌سوزی در درمانگاه مومن‌آباد شهرستان ازنا+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد در شهرستان ازنا شب گذشته دچار حریق شد و خسارت دید.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس آتش سوزی به قسمت‌هایی از این درمانگاه آسیب زده است و چند تخت و برخی تجهیزات و وسایل درمانی این درمانگاه آسیب جدی دیده و یا از بین رفته‌اند.

حضور به موقع نیروهای امدادی مانع از گسترش آتش سوزی و سرایت آن به سایر اتاق‌ها و بخش‌های این درمانگاه تازه تاسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود میزان دقیق خسارت آتش سوزی هنوز برآورد نشده است.

گفته می‌شود اتصالی سیستم برق باعث وقوع آتش سوزی در درمانگاه شده است. حال سوال این است که چرا یک درمانگاه تازه تاسیس باید چنین نقض فنی داشته باشد و باید بررسی شود که آیا قصوری در نظارت در ساخت و یا استفاده از ابزار و مصالح ساختمانی در ساخت درمانگاه صورت گرفته و احیانا نقشی در وقو این حادثه داشته است یا خیر.

شایان ذکر است درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد از توابع شهرستان ازنا بهمن ماه سال گذشته به افتتاح رسید اما به واسطه عدم حضور پزشکان متخصص تا کنون نتوانسته خدمات دهی ایده‌آل به شهروندان داشته باشد که همین موضوع گلایه شهروندان را در پی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ازنا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، ابراهیم کاویانی از تولید 92 تن گوشت مرغ در  شهرستان عباس آباد امسال خبر داد.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید گوشت مرغ و جایگاه آن در سبد غذایی روزانه مردم، گفت: برای تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار مرغ  تاکنون 92 تن گوشت مرغ در مزرعه مرغ گوشتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: این شهرستان دارای 3 مزرعه پرورش مرغ اجداد، 2 مزرعه مرغ گوشتی و 4 مزرعه مرغ مادر گوشتی است که نقش به سزایی در تولید گوشت مرغ شهرستان و استان دارد.

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان