Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر حوزه امتحانی ۵ هزار و ۵۰۰ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ علیرضا کریمیان مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به حضوری شدن تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و درخواست‌های واصله از داوطلبان به سازمان سنجش مبنی بر تغییر حوزه آزمون (از شهرستان محل اقامت به شهرستان محل تحصیل) تسهیلاتی برای داوطلبان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: داوطلبان در روز‌های دوشنبه ۵ اردیبهشت تا چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ فرصت یافتند نسبت به تغییر حوزه امتحانی برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ اقدام کنند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در نهایت ۵ هزار و ۵۴۶ نفر حوزه امتحانی خود را تغییر دادند. تمام کسانی که تغییر حوزه داده اند، دانشجو هستند و با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها امکان جابجایی حوزه امتحانی برای آنان فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ با احتساب رشته‌های شناور ۶۴۷ هزار و ۹۵ نفر است و آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حوزه امتحانی سازمان سنجش علیرضا کریمیان کنکور ارشد 1401 کارشناسی ارشد حوزه امتحانی سازمان سنجش تغییر حوزه ارشد ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا وحیدی، عصر چهارشنبه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در کرمان به خبرنگاران گفت: این آزمون، صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۵۷ حوزه امتحانی معرفی شده استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های امتحانی ۷ شهرستان کرمان، بم، جیرفت، رودبار جنوب، زرند، سیرجان و کهنوج برگزار خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع ۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6094557

دیگر خبرها

  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳