Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@05:36:51 GMT

زنگ خطر بزرگ برای استقلال به صدا درآمد!

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۹۵۲۶

زنگ خطر بزرگ برای استقلال به صدا درآمد!

باشگاه استقلال تهران با حضور مصطفی آجورلو پس از جدایی احمد مددی در شهریورماه سال گذشته، در تلاش برای جذب حامی مالی و برطرف کردن مشکلات اقتصادی اقدامات موثری انجام داد.

باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با چند تن از طلبکاران گذشته تسویه حساب کرده، اما اخبار جدید نشان می‌دهد که طلبکاران جدیدی به لیست پرداختی‌های باشگاه تهرانی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه پرونده شکایت آندره آ استراماچونی و لئاندرو پادوانی، سرمربی و بازیکن سابق این تیم در دادگاه حکمیت ورزشی در جریان است، افرادی که برای این باشگاه کمک مالی داشته‌اند هم خواستار دریافت مطالبات خود شده‌اند!

روز گذشته مشخص شد که اسماعیل خلیل زاده، رئیس اسبق هیات مدیره باشگاه یکی از طلبکاران جدید باشگاه است. خلیل زاده که حضور او در مسند مدیریت باشگاه حواشی متعددی را به دنبال هم داشت اکنون رقمی معادل با ۵۶۰ هزار دلار طلب کرده و خواستار تسویه حساب شده است! گفته می‌شود او این رقم بزرگ را که با حساب قیمت دلار امروز حدود ۱۴ میلیارد تومان است، برای پرداخت مطالبات بازیکنان هزینه کرده است.

علی نامداری، شخصی که در باشگاه سمتی رسمی نداشت و تنها از او به عنوان مشاور هیات مدیره یاد می‌شد، ۳۹ میلیارد تومان طلبکار است! این رقم سوای پرداختی‌هایی است که او به عنوان هدیه به بازیکنان و اعضای تیم پرداخت کرده بود. این رقم به درخواست مهدی علی نژاد، معاون سابق وزیر ورزش و جوانان پرداخت شده و او طبق مصوبه هیات مدیره چنین پرداختی‌ای را پذیرفته بود.

شرکت آریابرتر دیگر طلبکار فعلی استقلال است. این شرکت که به عنوان حامی مالی باشگاه در زمان مدیرعاملی امیرحسین فتحی قرارداد همکاری امضا کرده بود اکنون ۱۳ میلیارد تومان طلبکار است. این شرکت در آن زمان گفته می‌شد که رقم ۹ میلیارد تومان به حساب باشگاه تزریق کرده و با حساب دیرکرد اکنون این رقم را طلب کرده است.

یک بانک خصوصی هم مبلغ ۴ میلیارد تومان طلب دارد و یکی دیگر از اعضای اسبق هیات مدیره در زمان مدیرعاملی رضا افتخاری هم مبلغی حدود ۷ میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کرده بود که اکنون سود باورنکردنی به دنبال آن ایجاد شده است. این عضو سابق هیات مدیره اکنون مدعی است که با حساب دیرکرد سود باید ۴۰ میلیارد تومان دریافت کند و از همین راستا برای صدور حکم توقیف اموال اقدام کرده و یکی از تهدید‌های جدی علیه این باشگاه نامبرده می‌شود.

با حساب سرانگشتی در حال حاضر با ارقام نامبرده باشگاه استقلال باید ۱۱۰ میلیارد تومان برای پرداخت این بدهی‌ها کنار بگذارد که یک رقم نجومی و سرسام‌آور است. استقلال در فصل جاری تلاش داشت از طریق تبلیغات محیطی و حق بخش تلویزیونی قرارداد ۵۵۰ میلیارد تومانی را محقق کند که آن‌ها تنها تبلیغات محیطی را برآورده کردند.

درحالیکه این ارقام بدون درنظر گرفتن طلب یکی از اعضای هیات مدیره سابق استقلال در زمان اسماعیل خلیل زاده برآورده شده، این سوال مطرح می‌شود که باشگاه پایتخت چگونه در آستانه پایان فصل که برای تسویه حساب با بازیکنان، مشخص کردن بودجه نقل و انتقالات و پرونده‌های دادگاه CAS هم پیش رو دارد می‌تواند این بدهی‌ها را بپردازد؟ چالش بزرگ آجورلو و تیم مدیریتی‌اش که در تلاش بوده‌اند به دور از مشکلات مالی این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برسانند اکنون پیش از هر زمان دیگری به آن‌ها نزدیک شده است.

ایلنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال مصطفی آجرلو میلیارد تومان هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور