Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام خیاوی گفت: با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و ۵ مورد نیز تخریب و قلع و قمع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در بازدید از بزرگراه اردبیل سرعین با اشاره به اینکه راهداران ۳۵ مورد درختکاری و ساخت و ساز غیرمجاز را متوقف و با دستور قضایی اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ کرده اند گفت: از ۹ مورد حفاری و شانه سازی غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیاوی با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی گفت: حفاظت و صیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری است و در این راستا با متخلفان به شدت برخورد‌های قانونی انجام می‌شود.

او شناسایی، برخورد و قلع وقمع ۳۰ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز را در یک ماهه گذشته یادآور شد و گفت: ۱۵۰ عدد تابلوی الزامی و ۱۳۰متر مربع نیز تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان بازسازی و نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل از جابجایی ۱۲۷ هزار تن کالا در شهرستان اردبیل در فروردین ماه سالجاری خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۹ هزار برگ بارنامه نیز توسط شرکت‌های حمل ونقل کالا صادر شده است.

خیاوی تعداد شرکت‌های فعال کالا و مسافری را در این شهرستان ۵۵ شرکت برشمرد و از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و راننده رسیدگی شود.

او نصب ۱۰۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و آبروها، اصلاح ۴ هزار کیلومتر شیب شیروانی راهها، نصب ۴۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد، ایمن سازی رمپ‌های ورودی و خروجی محور اردبیل نمین و اصلاح و بازسازی ۱۳۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه‌های اصلی، فرعی و روستایی را از اقدامات مهم راهداری اردبیل در ماه گذشته عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: راهداران شهرستان ۳/۵ کیلومتر از راه روستایی ثمرین را در فروردین ماه تعریض و بهسازی کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز راهداری اردبیل راههای روستایی جابجایی کالا شهرستان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری عصر شنبه در جلسه ایمنی راه‌های استان گیلان اظهار کرد: آمار تصادفات رانندگی در کشور بالا است و ما متوجه آن هستیم و اعتقاد داریم باید برای کنترل آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت و جاده سازی استاندارد افزود: در حوزه جاده سازی باید حداکثر تلاش و مسؤولیت پذیری را به خرج دهیم تا آمار تصادفات رانندگی کاهش پیدا کند.

اکبری از محدود بودن بودجه سازمان راهداری کشور سخن گفت و تصریح کرد: با وجود اینکه بودجه ما در این سازمان اندک است با این حال باید در راستای وظایف ذاتی خود، ایمنی سازی راه‌ها و کسب رضایتمندی مردم قدم برداریم.

وی تحلیل علت تصادفات را نیز در جهت کاهش آمار تصادفات ضروری خواند و بیان داشت: رؤسای ادارات راهداری در شهرستان‌ها باید تمام نقاطی که تصادفات آن بیشتر از جاهای دیگر است شناسایی کنند تا مشخص گردد سازمان راهداری چگونه می‌تواند در این خصوص کمک کرده و آمار را کاهش دهد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تابلوهای راهنمایی و رانندگی در استان گیلان محو هستند و باید برای حل این مشکل چاره اندیشی شود زیرا با توجه به مسافر خیز بودن گیلان، این موضوع می‌تواند یکی از علل بالا بودن تصادفات رانندگی باشد.

کد خبر 6090225

دیگر خبرها

  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند