Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان.ها_رئیس اتحادیه قنادان همدان گفت: به طور میانگین نرخ انواع شیرینی در این استان ۴۰ درصد افزایش یافت. - اخبار استانها -

محمد ارغوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در ایام عید نوروز قرار بود نرخنامه جدید به قنادی‌ها ابلاغ شود، اما به منظور کمک به افزایش قدرت خرید مردم، نرخنامه را ابلاغ نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان شیرینی مصرف چندانی ندارد و تقاضا برای زولبیا و بامیه، زیاد است، تصریح کرد: بنابراین در ابتدای ماه رمضان قیمت جدید زولبیا و بامیه را اعلام کردیم.

رئیس اتحادیه قنادان همدان با تاکید بر اینکه در طول سال گذشته، قیمت شیرینی‌ثابت بوده و افزایشی نداشتیم، گفت: اکنون هم نرخ شیرینی در همدان زیر قیمت شیرینی در استان‌های دیگر است.

افزایش قیمت مواد اولیه شیرینی در چهارمحال و بختیاری/ کام شیرینی‌فروشان در سال 1401 تلخ شدشوک افزایش ناگهانی قیمت آرد در قنادی‌های همدان/ گرانی شیرینی کام مردم را تلخ کردطعم رنگارنگ شیرینی‌های سنتی قزوین در نوروز / برندسازی شیرینی‌های بی‌نظیر مینودری مغفول ماند

ارغوان از افزایش شدید قیمت مواد اولیه و تولید شیرینی‌خبر داد و گفت: مجبوریم متناسب با هزینه تمام شده تولید، قیمت را هم‌ افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه نرخ آرد از کیلویی 4 هزار به 16 هزار تومان رسیده، اظهار داشت: علاوه بر آن، هزینه‌هایی مانند حقوق و دست مزد کارگران‌، استادکاران و هزینه‌های جاری افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه قنادان همدان با تاکید بر اینکه نرخ شیرینی خشک از کیلویی 45 هزار تومان شروع می‌شود، گفت: قیمت‌ها متناسب با نوع شیرینی متفاوت است.

ارغوان با بیان اینکه هرچه قیمت شیرینی گرانتر شود قدرت خرید مردم کاهش یافته و درآمد همکاران ما هم کمتر می‌شود، گفت: در دو سال گذشته هم به خاطر شرایط کرونایی، بازار قنادان کساد بوده است.

وی از رونق چشمگیر بازار زولبیا و بامیه در ماه رمضان امسال خبر داد و عنوان کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون تقاضای خرید زولبیا و بامیه بسیار بالا است و چنین رونقی در چند سال گذشته بی‌سابقه است.

رئیس اتحادیه قنادان با تاکید بر اینکه مردم‌ شیرینی مصرفی خود را از مراکز معتبر خریداری کنند، گفت: افزایش قیمت شیرینی سبب فعالیت کارگاه‌های زیرزمینی می‌شود که تهدیدی برای سلامت مردم است.

انتهای پیام/743/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس اتحادیه قنادان زولبیا و بامیه قیمت شیرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت

در پی مذاکرات آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی و نگرانی‌ها درباره تورم در آمریکا، قیمت‌های نفت روز دوشنبه کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، برگزاری مذاکرات برای برقراری آتش‌بس بین گروه مقاومت فلسطین (حماس) و رژیم صیونیستی در قاهره و درنتیجه فروکش‌کردن نگرانی‌ها درباره ایجاد درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه، همچنین داده‌های مربوط به تورم در آمریکا و احتمال پایین‌نیامدن نرخ بهره بانکی در این کشور سبب شد قیمت‌ نفت روز دوشنبه (دهم اردیبهشت‌) یک‌درصد کاهش یابد.

قیمت  نفت خام شاخص برنت دریای شمال روز دوشنبه تا ساعت ۶ و ۴۴ دقیقه به وقت گرینویچ با ۹۸ سنت یا ۱.۰۹درصد کاهش به ۸۸ دلار و ۵۲ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، نفت خام شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) روز دوشنبه با ۸۳ سنت یا ۰.۹۹درصد کاهش، ۸۳ دلار و ۲ سنت در هر بشکه معامله شد.

تونی سیکامور، تحلیلگر بازار در مؤسسه آی‌جی، گفت: افزایش تلاش‌ها برای میانجیگری به‌منظور برقراری آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی، تنش‌های ژئوپلیتیک را کاهش داده و قیمت نفت را در معاملات ساعات اولیه روز دوشنبه پایین آورده است.

بازارها همچنین منتظر نتیجه بررسی سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا هستند که قرار است روز یکم مه (چهارشنبه، یازدهم اردیبهشت‌) اعلام شود.

داده‌های روز جمعه (هفتم اردیبهشت‌) نشان داد تورم آمریکا در ۱۲ ماه منتهی به ماه مارس ۲.۷درصد افزایش یافته است که از رقم هدف‌گذاری‌شده بانک مرکزی آمریکا مبنی بر رشد ۲درصدی تورم بیشتر است. کاهش نرخ تورم احتمال کاهش نرخ بهره را هم افزایش می‌داد؛ عاملی که محرک رشد اقتصادی و تقاضای نفت به‌ شمار می‌رود.

تینا تنگ، تحلیلگر مستقل بازار، گفت: تورم مداوم آمریکا نگرانی‌هایی را درباره تداوم بلندمدت رشد نرخ بهره بانکی ایجاد می‌کند که درنتیجه سبب افزایش ارزش دلار آمریکا و فشار بر قیمت کالاها می‌شود.

افزون بر این، داده‌های رسمی روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) نشان داد که با افزایش چشم‌انداز تقاضای نفت، رشد سود صنعتی چین در ماه مارس کاهش یافت و این تازه‌ترین نشانه مبنی بر کاهش تقاضای داخلی در دومین اقتصاد بزرگ جهان است.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!