Web Analytics Made Easy - Statcounter

شروین اسبقیان به خداحافظی رستمی واکنش نشان داد

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین به خداحافظی قهرمان پارالمپیک به دلیل برخوردهایی که با او شده واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، شروین اسبقیان در مورد موضوع خداحافظی روح‌الله رستمی از تیم ملی به دلیل مسائلی که برایش پیش آمده اظهار داشت:‌

ما هم خودمان از رسانه‌ها متوجه شدیم که چنین موضوعی به وجود آمده است فدراسیون اصلاً در جریان این اتفاقات نبوده و اینکه گفته شود از طرف مسئولان فدراسیون صحبت‌هایی شده است چنین چیزی وجود ندارد و نمی‌دانیم چه کسی آن حرف‌ها را به پزشک رستمی گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

رستمی نباید با یک حرفی که مشخص نیست صحت دارد یا نه تصمیم احساسی و عجولانه بگیرد باید ابتدا با ما که در فدراسیون هستیم این موضوع را مطرح می‌کرد نه اینکه چیزی به ما نگوید. بر فرض کسی هم چنین چیزی گفته باشد او باید ابتدا مسائل را در داخل فدراسیون مطرح کند.

رئیس فدرا سیون جانبازان و معلولین تأکید کرد:‌

رستمی قهرمان ارزشمند و با اخلاقی است و نباید این طور تصمیم بگیرد آنها علاوه بر قهرمانی مزین به اخلاق پهلوانی هستند ما بهترین شرایط را در اردوها برای ملی‌پوشان فراهم می‌کنیم و نتیجه آن را همه در پارالمپیک توکیو دیدند. وظیفه ما حمایت از ورزشکاران است و اگر موضوعی هم پیش می‌آید دوست داریم ابتدا با ما مطرح کنند.

اسبقیان ادامه داد:

ما شرایط همه قهرمانان را می‌دانیم و با آنها کاملاً همکاری می‌کنیم برخوردهای عاطفی و انسانی همیشه در سرلوحه کارهای فدراسیون جانبازان و معلولان بوده است. به نظر من در شأن رستمی نیست که با حرفی که مشخص نیست چه کسی زده یک تصمیم بزرگ را بگیرد. این موضوع در اولویت‌های کاری ما است و مطمئناً حل خواهد شد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت فشار به رسانه ها و برنامه های تلویزیونی برای جلوگیری از پخش گل مشکوک لیگ یک با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت یازدهم / حسن روشن: باید تا 34 سالگی برای تیم ملی بازی می کردم متئو آلمانی برگزاری جلسه میان سران بارسلونا و مدیربرنامه های لواندوفسکی را تکذیب کرد) اشاره مورینیو به لاتزیو: با وجود VAR، دیروز یک تیم با گل آفساید به پیروزی رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است