Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ معتقد است پختگی و تجربه اهمیت دارند اما تنها عوامل تعیین کننده نیستند.

طرفداری | یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و 54 ساله لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل ویارئال حاضر شد و در مورد این دیدار، نبی کیتا، فیرمینو و سایر مسائل صحبت کرد. کلوپ در ابتدای این کنفرانس خبری در مورد این که آیا صعود آن ها به فینال قطعی شده است یا خیر گفت:

اگر جوان تر بودم، از این سوال واقعاً عصبانی می شدم! البته که نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط نصف راه را رفته ایم. باید به آن جا برویم و با علم به این که ویارئال با تمام توان در این دیدار حاضر خواهد شد، سعی کنیم پیروز شویم.

نیمه نهایی؟

این نیمه نهایی است و باید سخت باشد. هرگز انتظار آسان بودن آن را نداشتیم اما ما بازی خوبی در خانه انجام دادیم و نیاز داریم در خارج از خانه نیز بازی خوبی انجام دهیم.

اهمیت بازی؟

هرگز نمی توان فهمید که ما شانس دیگری در نیمه نهایی کسب خواهیم کرد یا نه. ما تیمی استثنایی داریم اما به شانس نیز نیاز داریم. پس بهتر است در این بازی ها با احتیاط باشید و ما همین طور خواهیم بود. اگر ویارئال ما را شکست دهد، به آن ها تبریک می گوییم و همین.

بلوغ و پختگی لازم؟

پختگی و تجربه مهم است اما تنها عامل تعیین کننده نیست. هر چیزی که هستیم و داریم در بازی فردا نیاز است. باید برای انجام یک بازی برتر آماده باشیم. آن ها سعی خواهند کرد نسبت به چیزی که در بازی اول به آن ها اجازه دادیم، فوتبال بسیار بیشتر و بهتری بازی کنند. اونای قطعاً چندین چیز را با شرایط بازی سازگار خواهد کرد و تغییر خواهد داد. بسیار جالب خواهد بود. بلوغ و پختگی مهم است اما تنها مسئله مورد اهمیت نیست.

شما در تمام بازی های خارج از خانه این فصل لیگ قهرمانان پیروز شده اید...

ما با عقب نشستن، دفاع کردن و ضد حمله زدن در این بازی ها پیروز نشدیم. سعی کردیم خودمان باشیم و مثل همیشه بازی کنیم و دوباره این کار را خواهیم کرد. باید برای رنج کشیدن و گاهی عقب نشینی کردن آماده باشیم اما این یک رویکرد کلی نیست.

فرم نبی کیتا؟

اگر مهارت ها و استعدادهای نبی کیتا را دارید و مصدوم هستید، پس کسی آن ها را نخواهد دید. خوب است که او اکنون در دسترس است. او گزینه ای بسیار خوب است که اکنون در اختیار داریم و در بازی قبلی عملکرد خوبی داشت. خواهیم دید فردا تا چه حد از او استفاده می کنیم.

تجربیات سال 2019؟

در کل، بخش پایانی فصل ما بسیار پرتنش است. این که انقدر زود سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرده ایم، دستاورد بسیار بزرگی است. این که می دانیم در بهترین شرایط جسمانی ممکن هستیم، به ما کمک می کند.

فیرمینو؟

بابی دویدن را شروع کرده است. مسئله جدی ای نیست اما هر قدم بسیار دردناک است. او همراه ما سفر خواهد کرد اما هنوز در لیست ما نخواهد بود.

اعتماد به نفس؟

مسئله تمام این ها این است که حتماً در چند ماه اخیر کارمان را درست انجام داده ایم. مشکل این است که همه چیز عالی است و سپس بازی بعدی را با قدمی اشتباهی آغاز می کنیم و بازی متفاوت است. ما می دانیم در شرایط و لحظات خوبی هستیم اما در غیر این صورت، چرا باید به گذشته فکر کنم؟ بذارید بگوییم ویارئال اولین شوت در چارچوب را دارد، سر و صدای جمعیت بالا می رود، آن ها در چالش ها پیروز می شوند، همه چیز همین طور است. مثال خوب بازی نیوکاسل است که جمعیت بسیار پرتنش بودند اما ما اجازه ندادیم چنین اتفاقی رخ دهد. این یک عملکرد بسیار خوب بود.

تیاگو آلکانتارا؟

با توجه به فرمی که او در آن قرار دارد، در هر تیمی در جهان و همچنین برای اسپانیا می تواند بازی کند. او وقتی به اینجا آمد مصدوم بود و اسپانیا نیز گزینه های زیادی داشت. با فرمی که الان دارد، در هر تیم ملی ای می تواند بازی کند. مانند هر بازیکن دیگری، او باید در بهترین فرم خود باشد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت فشار به رسانه ها و برنامه های تلویزیونی برای جلوگیری از پخش گل مشکوک لیگ یک با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت یازدهم / حسن روشن: باید تا 34 سالگی برای تیم ملی بازی می کردم متئو آلمانی برگزاری جلسه میان سران بارسلونا و مدیربرنامه های لواندوفسکی را تکذیب کرد) اشاره مورینیو به لاتزیو: با وجود VAR، دیروز یک تیم با گل آفساید به پیروزی رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد

فابریتزیو رومانو خبر داد، آرنه اسلوت به صورت قطعی سرمربی بعدی لیورپول و جانشین یورگن کلوپ خواهد بود.

توافق بین دو باشگاه لیورپول و فاینورد انجام شده و تنها برخی جزئیات قرارداد باید نهایی شود.

اسلوت ۴۵ ساله که سابقه کار در کامبور و آلکمار را هم داشته، از سال ۲۰۲۱ هدایت فاینورد را برعهده داشته و فصل قبل این تیم را به جام قهرمانی اردیویزی هلند رساند.

یورگن کلوپ از چند ماه قبل اعلام کرده بود در پایان فصل از لیورپول پس از ۸ سال و چند ماه جدا خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد