Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست بهزیستی هرمزگان گفت: ۶۰ پایگاه ثابت و سیار بهزیستی در سراسر استان آماده دریافت زکات فطریه مومنان روزه دار هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سامیه جهانشاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 60 پایگاه ثابت و سیار جمع آوری زکات فطریه در سراسر استان خبر داد آماده دریافت زکات فطره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این پایگاه‌ها آماده دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مومنین روزه دار در عید سعید فطر هستند.

جهانشاهی به دیگر روش‌های جذب و جمع آوری زکات فطریه و کفاره اشاره و تصریح کرد: علاوه بر پایگاه های ثابت و سیار، شماره حساب مشارکت‌های مردمی 4162034541676800، شماره کارت 6367957087358532 و شماره شبا 170100004162034541676800 نزد بانک مرکزی جهت پرداخت آسان فطریه درنظر گرفته شده است. 

میزان و نحوه پرداخت زکات فطره در استان هرمزگان اعلام شد1500 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان گلستان برپا می‌شودشیوه جمع‌آوری و توزیع زکات فطریه در کردستان اعلام شد

 ،وی ادامه داد: همچنین کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان در روز عید و روزهای بعد از عید آماده دریافت مبالغ مذکور و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی می باشند.

سرپرست بهزیستی هرمزگان اظهار داشت: در عید فطر سال گذشته بیش از 15 میلیارد و 618 میلیون ریال مشارکت‌های مردمی در قالب فطریه دریافت شد که درآمد حاصل از این مشارکت در راستای کمک هزینه معیشتی، تهیه بسته های اقلام معیشتی، تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده های نیازمند و سایر کمک‌های موردی به جامعه هدف هزینه شده است.

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آماده دریافت دریافت زکات زکات فطریه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس

ممکن است شاهد آخرین روزهای حضور ژسوس در ترکیب توپچی‌ها باشیم

طرفداری | به گزارش اتلتیک، آرسنال آماده‌است تا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، گابریل ژسوس را در تابستان ۲۰۲۴ به فروش برساند. نمایش‌های خوب کای هاورتس در نوک حمله و همچنین عملکرد نوسانی ژسوس در فصل جاری، از مهم‌ترین دلایل این تصمیم عنوان شده‌اند.

گابریل ژسوس که در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغی در حدود 52 میلیون یورو از منچسترسیتی به آرسنال پیوست، در فصل جاری 33 بازی برای تیمش انجام داده و آمار 8 گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این مهاجم برزیلی تا سال ۲۰۲۷ با آرسنال قرارداد دارد و ارزش تقریبی او با استناد به سایت ترنسفرمارکت، 70 میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد