Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@05:49:43 GMT

مردانی: از توانایی برخی حریفان بی‌خبر بودم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۲۱۳۷

مردانی: از توانایی برخی حریفان بی‌خبر بودم

تهران_ایرنا_ دارنده نخستین مدال کاروان ایران در المپیک ناشنوایان برزیل گفت: برخی کشورها برای نخستین بار در این دوره حضور داشتند و به همین دلیل از تعدادی از رقبا شناختی نداشتم.

به گزارش ایران اکونومیست از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مژده مردانی دوشنبه شب به وقت ایران پس از کسب نخستین  مدال کاروان ایران در المپیک ناشنوایان اظهار داشت: برای کسب طلا آماده شده بودم، اما سطح مسابقات بالا  بود و حریفانم عملکردی به مراتب بهتری از من داشتند و مدال برنز سهم من شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاتا روی کاراته زنان ناشنوا اضافه کرد: سومین بار است که در بازی‌های المپیک حضور دارم. در دوره قبلی در ترکیه برنز گرفتم و برنامه داشتم که این بار مدال طلا را به گردن بیاویزم اما  حریفان برای ایستادن روی سکوی اول و دوم برنامه‌ریزی بهتری کرده بودند.

مردانی در پایان گفت: این دوره تیم‌هایی همچون ژاپن، ایتالیا و چک برای اولین بار در المپیک ناشنوایان شرکت کرده بودند و شناختی از آنها نداشتم، اما خدا را شکر می‌کنم که بعد از چند سال دوری از مسابقات موفق شدم به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کنم.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان از روز گذشته به طور رسمی در برزیل افتتاح شد تا بیش از ۴ هزار ورزشکار از ۸۰ کشور جهان در ۲۰ رشته مختلف  شانس خود را در برابر حریفان بیازمایند.

ورزشکاران ایرانی در ۸ رشته کشتی آزاد و فرنگی، تیراندازی ، تکواندو، جودو، کاراته، دوومیدانی ، والیبال ساحلی و فوتبال  در این رقابت‌ها حضور دارند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: المپیک ، ورزش ناشنوایان ، برزیل

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: المپیک ورزش ناشنوایان برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم

قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

کیانی ادامه داد:

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز