Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردشیر رستمی با بیان اینکه مرز ترکیبی از تهدید و فرصت است گفت : باید شرایطی فراهم کرد که تهدید‌ها به فرصت‌های اقتصادی و معیشتی برای مرز داران و مردم تبدیل شود.

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه مجلس و دولت به دنبال اقدامی مشترک هستند و با ابلاغ آیین نامه مرزی، مبادلات مرزی هدفمند می‌شود.

لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسفندماه پارسال در مجلس طرحی برای ارتقاء معیشت مرزنشینان و ساماندهی کولبران ارائه شد گفت : به همین منظور کمیسیون مشترک بین دولت و مجلس تشکیل شد و قرار است این موضوع از طریق دولت و سران قوه به سرعت دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتقا الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ «مولان‌آباد»

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی گفت: با ارتقا الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ «مولان‌آباد» و رفع گرفتگی خط پمپاژ آن، آب شرب ۶ روستای تحت پوشش این ایستگاه با جمعیتی بیش از ۸۵۰ نفر پایدار شد.

محمدمهدی سلطانیان از افزایش چهار لیتر در ثانیه دبی خروجی ایستگاه پمپاژ مولان‌آباد خبر داد و گفت: این امور با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم سال و در راستای پایداری آب شرب ۶ روستای شهرستان که در زمان پیک مصرف آب با افت فشار و قطعی آب مواجه می‌شدند نسبت به ارتقا الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ مولان‌آباد و همچنین اصلاح و بهسازی و رفع گرفتگی خط پمپاژ این ایستگاه به مخزن سیرکوه اقدام کرد.

با اقدامات صورت گرفته، دبی خروجی این ایستگاه چهار لیتر در ثانیه افزایش یافت که به موجب این اقدام، آب شرب اهالی ۶ روستای تحت پوشش ایستگاه با جمعیتی بیش از ۸۵۰ نفر پایدار شد.

 آبخوان‌های منطقه عیف است درخواست ما از مشترکین این است که با رعایت الگوی صحیح مصرف آب از افت فشار و قطعی آب در زمان پیک مصرف جلوگیری نمایند.

آغاز تزریق دز چهارم واکسن کرونا

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب از آغاز تزریق دز چهارم واکسن کرونا بالای ۸۰ سال در این شهرستان خبر داد.

سیروس صادقی گفت: تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای افراد گروه سنی بالای ۸۰ سال در شهرستان سرپل ذهاب آغاز شده و این گروه سنی می‌توانند به فاصله چهار ماه از تزریق دز سوم برای دریافت دز چهارم واکسن خود اقدام کنند.

نوع واکسن دز چهارم ترجیحاً مشابه با نوبت سوم باشد، با توجه به استمرار بیماری کرونا خطر احتمال شیوع موج‌های جدید و سویه‌های جدید کرونا محتمل است و واکسینه شدن افراد جامعه در برابر این بیماری ضروری است و تزریق دز چهارم برای افراد گروه سنی بالای ۸۰ سال آغاز شده است.

والدین با توجه به خطراتی که سویه‌های جدید شیوع یافته کرونا برای سنین پایین ایجاد کرده است هر چه سریع‌تر نسبت به واکسیناسیون کرونا فرزندان خود اقدام کنند.

تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای افراد گروه سنی بالای ۸۰ سال آزاد است و مردم می‌توانند با تزریق دز سوم برای دریافت واکسن دز چهارم خود اقدام کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه صادرات کالا پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی تزریق دز چهارم واکسن کرونا ایستگاه پمپاژ بالای ۸۰ سال مولان آباد گروه سنی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش ایسنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان