Web Analytics Made Easy - Statcounter

نارندرا مودی نخست وزیر، راهول گاندی رهبر حزب کنگره و دیگر سیاستمداران هندی در پیام‌هایی عید فطر را تبریک گفتند و آرزو کردند این مناسبت فرخنده روحیه با هم بودن و برادری را در هند تقویت کند.

به گزارش دوشنبه شب ایران اکونومیست از ایندیا تی وی، عید فطر در هند روز سه‌شنبه اعلام شد.

مودی نخست وزیر، راهول گاندی رهبر حزب کنگره و چند تن دیگر از رهبران، دوشنبه شب به مناسبت عید سعید فطر به مردم تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلال ماه شوال دوشنبه شب در حیدرآباد رؤیت شد.

نارندرا مودی نخست وزیر در توئیتی در این باره نوشت: «با آرزوی بهترین ها در عید فطر. باشد که این مناسبت فرخنده روحیه با هم بودن و برادری را در جامعه ما تقویت کند. باشد که همه از سلامتی و سعادت برخوردار باشند.»

همچنین راهول گاندی در شب عید در توییتر نوشت: «باشد که این جشنواره فرخنده روح عشق را به ما بدهد و همه ما را در پیوند برادری و هماهنگی متحد کند.»

آرویند کجریوال سروزیر ایالت دهلی نیز در پیامی این عید را به مردم تبریک گفت و نوشت: «فردا جشن عید با شور و شوق فراوان در سراسر کشور برگزار می‌شود. عید بر همه شما مبارک.»

ششی ثارور رهبر ارشد کنگره هم از توئیتر رسمی خود، با آرزوی عید پربرکت برای کسانی که امروز جشن می‌گیرند و کسانی که در هند فردا این مناسبت فرخنده را جشن می‌گیرند، این عید را تبریک گفت.

اس جایشانکار وزیر امور خارجه نیز در پیامی ضمن تبریک عید فطر، نوشت: «عید سعید فطر را به همه تبریک می‌گویم. باشد که این جشنواره روح شفقت و انسانیت را بیشتر کند.»

در همین حال، دولت کرالا روز ۳ مه (۱۳ اردیبهشت) را برای ادارات و مؤسسات آموزشی در عید سعید فطر تعطیل رسمی اعلام کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: عید سعید فطر ، هند ، نارندرا مودی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عید سعید فطر هند نارندرا مودی عید سعید فطر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج هندی عقب‌نشینی کرد

قیمت برنج هند به دلیل کاهش تقاضا به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، قیمت برنج هند با توجه به کاهش تقاضا و عرضه فراوان، به پایین‌ترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته رسید، در حالی که قیمت‌های تایلند تا حد زیادی ثابت ماند.

رقم برنج ۵ درصد شکسته هندی ۵۲۸ تا ۵۳۶ دلار آمریکا در هر تن قیمت‌گذاری شد که از ۵۳۸ دلار آمریکا تا ۵۴۶ دلار آمریکا کاهش یافته است. قیمت‌ها در ماه گذشته به رکورد ۵۶۰ دلار آمریکا رسید.

تقاضا از سوی کشورهای آسیایی و آفریقایی بسیار ضعیف است. برخی از صادرکنندگان عوارض کمتری برای صادرات می‌پردازند و برنج را با قیمت کمتری به خریداران خارجی عرضه می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، دهلی نو در آگوست ۲۰۲۳ برای کنترل قیمت برنج داخلی، ۲۰ درصد عوارض صادراتی را بر صادرات برنج نیمه جوش اعمال کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟