Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا دوستی گفت: در ادامه پویش هلال رحمت و به همت خیرین و داوطلبان نیکوکار، هلال احمر استان اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در آستانه عید سعید فطر کرد و در این راستا هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال بین اقشار محروم و کم برخوردار جامعه توزیع شد.

 پویش «هلال رحمت» از اسفندماه سال گذشته و به مناسبت فرا رسیدن سال جدید آغاز  و در ایام نوروز نیز به کمک خیران و داوطلبان هم استانی، هزار و ۶۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه شد و در سراسر استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه این پویش خصوصاً در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و همچنین عید سعید فطر، با بهره مندی از توان توانمندان و نیکوکاران عزیز در سه مرحله هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی، که هر بسته شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، چای، قند بود در مناطق کم برخوردار با همکاری خانه‌های هلال توزیع شد.

 پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح «فرشتگان رحمت» و «همای رحمت» توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی شد و جامعه هدف آن را خانوار‌های نیازمند، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی تشکیل می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر قزوین ماه رمضان بسته معیشتی هلال رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم