Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در خصوص جلسه افطاری با رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به صحبت پرداخت.

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دیدار با رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: همه چیز عالی بود و تنها به دلیل بارش باران غصه خوردم که بسیاری نتوانستند دغدغه‌ها را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر هم آقای سجادی قول داده بود شرایط ملاقات با رئیس جمهور را فراهم می‌‌کند. از وزیر ورزش و جوانان از این بابت تشکر می‌کنم که البته جلسه توام شد با بیان مشکلات و دغدغه قهرمانان که همه حق داشتند. فکر می‌کنم همه بچه‌ها بابت فرصت پیدا کردن جهت بیان معضلات خوشحال بودند و از نظر من این یک اتفاق بسیار عالی است.

وی افزود: محبت کردند و به ما فرصت صحبت دادند. ما هم در راستای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس حرف‌های‌مان را مطرح کردیم. انشالله پس از آغاز و پشت سر گذاشتن مرحله اولیه فروش سهام، ادامه مسیر هم با موفقیت طی شود زیرا مردم دغدغه دارند. ضمنا با توجه به نامگذاری سال به نام سال تولید اعلام کردیم که چقدر فوتبال در زمینه تولید مفید است. به طور مثال خودروهای‌مان با مشکل می‌خرند اما فوتبالیست‌های‌مان را با مبالغ بالا جذب می‌کنند. خود این فروش‌ها کمک می‌کند تا ورزش سر پا باشد.

روشن درباره تاثیر چنین جلساتی گفت: به طور کلی واقعا خوشحال شدم که چنین بستری فراهم شد تا در یک جلسه خودمان یکدیگر را ملاقات کنیم. خواسته من از وزیر ورزش و جوانان و رئیس جمهور رسیدگی به مشکلات استقلال و پرسپولیس، مخصوصا آکادمی‌ها است زیرا آن آکادمی بازیکن تولید می‌کند و بسیار مهم است. قول‌هایی داده شد. از جمله کار و مسکن. با آقای پروین کنار رئیس جمهور نشسته بودیم و دیدم که مشکلات نوشته می‌شود.

آیا این جلسات باید تداوم داشته باشد؟ روشن اینگونه پاسخ داد: صددرصد موافق این مسئله هستم که این جلسات پیگیری شود. با توجه به راهی که من پیشکسوت سپری کرده‌ام و عمرم را در آن گذاشته‌ام باید به درد تشکیلات ورزشی و جوانان بخورد. ما هم جوان بودیم و ورزش کرده‌ایم، پس باید به وزارت ورزش و جوانان کمک کنیم و تعامل داشته باشیم. این جلسات باعث می‌شود مشکلات مطرح و بررسی شود.

وی گفت: از ما خوشحال‌تر رئیس جمهور بود که مشاهده کردیم با حالتی دوست‌داشتنی قهرمانان را مشاهده کردند و احساس کردم از حضور قهرمانان لذت می‌برند و خوشحالی او مشخص بود. خیلی خوب است که در فرصت‌هایی مناسب چنین دیدارهایی برگزار شود. آقای سجادی خود ورزشکار بوده و می‌داند این جلسات چه تاثیری می‌گذارد. با توجه به مشکلات پرشمار کشور، اینگونه جلسات که بسیار شاداب برگزار می‌شود و می‌تواند به مسئولین کمک کند. امیدوارم مسئولین و وزرایی دیگر چون صنعت که تیم‌داری می‌کند هم مانند این جلسه، جلساتی برگزار کنند. قهرمانان بی‌شیله پیله هستند.  بازیابی روحی وزراهم از دیگر نکات است و به طور کلی موافق تداوم آن هستم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال حسن روشن وزیر ورزش و جوانان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور اظهار کرد: جلساتی که در مجلس انجام و رئیس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی آن حضور دارند، عمدتاً مباحث حول همکاری‌ها، همراهی و برون رفت از مشکلات است.

وی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «وزارت اقتصاد در حال کار درباره بازار ارز است و حتماً گزارش این اقدامات به مجلس ارائه خواهد شد»، عنوان کرد: حتماً جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است