Web Analytics Made Easy - Statcounter

به اعتقاد الکساندر چفرین، سوپرلیگ به تاریخ پیوسته است.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، پروژه سوپرلیگ اروپا را که توسط رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس مطرح شده بود محکوم کرد.

طرفداری | رئیس یوفا طی مصاحبه ای که با Sportske Novosti داشت، در این خصوص گفت:

سوپرلیگ تمام شده است. کسانی که در این پروژه نقش داشتند، سعی می کردند کمی بیشتر غرور خود را ارضا کنند، اما این پروژه به هیچ وجه شدنی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص اینکه لیگ هایی مثل بوندسلیگا و لیگ 1 فرانسه فاقد رقابت و جذابیت کافی هستند و بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن این دو لیگ را تحت سلطه خود قرار داده اند و ممکن است بار دیگر جرقه از سر گیری پروژه سوپرلیگ به این شکل زده شود، گفت:

درست است، این دو لیگ چندان رقابتی نیستند. دو باشگاه بر لیگ مسلط هستند. در ایتالیا رقابت بیشتری وجود دارد، اما آنها هم از لحاظ مالی قدرتمند نیستند. لیگ برتر بیشترین تاریخچه رقابت را دارد، و هواداران آنها نسبت به ایتالیا متفاوت هستند. وقتی ما با سوپرلیگ در جنگ بودیم، هواداران انگلیسی به ما کمک کردند. ایتالیایی ها و اسپانیایی ها هیچ کاری نکردند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت فشار به رسانه ها و برنامه های تلویزیونی برای جلوگیری از پخش گل مشکوک لیگ یک با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت یازدهم / حسن روشن: باید تا 34 سالگی برای تیم ملی بازی می کردم متئو آلمانی برگزاری جلسه میان سران بارسلونا و مدیربرنامه های لواندوفسکی را تکذیب کرد) اشاره مورینیو به لاتزیو: با وجود VAR، دیروز یک تیم با گل آفساید به پیروزی رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد